Wakacje 2013 Mongolia

Więcej
11 lata 3 miesiąc temu - 11 lata 3 miesiąc temu #7545 przez ewelinka007
A jaki koszt takiej podróży?
Ostatnia11 lata 3 miesiąc temu edycja: Albin od.

Proszę Logowanie lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
11 lata 3 miesiąc temu #7511 przez Fred1990
My sie jeszcze zgadamy :)
mój mail:
marcinerbel90@gmail.com

Proszę Logowanie lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Autor
  • Gość
  • Gość
11 lata 3 miesiąc temu #7502 przez
Replied by on topic Odpowiedź:Wakacje 2013 Mongolia
Czesc ogolnie to mam zamair jechac do mongoli w te wakacje i bede tam przez cale lato az do rozpoczecia studiow w poslce.I myslalem ze jak ktos z forum zdobedzie sie na taka podroz to milo bedzie spotkac kogos kto na codzine teza mieszka w polsce i bym mogl oczywiscie pokazac troche albo pomoc mu w ogarnieciu sie juz na miejscu pokazac stolice.Jestem studentem we wroclawiu i pochodze z mongoli wiec nie byl by to dla mnie problem biegle mowie po polsku, niemiecku i srednio po angielsku. I za drobna oplata oczywiscie nigdy tak naprawde tego nie robilem ale pomyslalem ze w ten sposob pomoge przyjazdnym z europy i tez w swoim jezyku beda mogli sie dowiedziec troche wiecej ale za mniejsza cene niz guide z centrum turystycznego nawet na dalsze podroze ze stolicy do innych zakatkow w mongoli. I tak tez troche uzbierac pieniazkow na przyszly rok studencki :D. Pozdrawiam

Proszę Logowanie lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
11 lata 3 miesiąc temu #7477 przez Fred1990
dzięki!

Proszę Logowanie lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
11 lata 3 miesiąc temu - 11 lata 3 miesiąc temu #7472 przez Albin
Dokładny opis trasy Daniela Brewstera wraz z interaktywną mapą wszystkich miejsc na trasie
www.seat61.com/Trans-Siberian.htm#.UOqFkXcnMUw
.
.Trasa z odległościami
. szczegóły
en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway
.

.

Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.