- Posty: 6282
- Otrzymane podziękowania: 3
59 Młodzieżowy Zlot Turystyczny PTTK
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
12 lata 2 miesiąc temu #6349
przez Albin
1. Organizatorem Zlotu jest Oddział PTTK w Rabce-Zdrój.
2. Cele Zlotu:
popularyzacja turystyki i krajoznawstwa wśród młodzieży szkolnej,
poznawanie walorów krajoznawczych Beskidów,
poznawanie historii regionu, kultury oraz przyrody,
rozwijanie współpracy międzyszkolnej.
3. Termin Zlotu - Zlot odbędzie się w dniach 19-22 września 2012 roku - z zakończeniem przy schronisku PTTK na Luboniu Wielkim.
4. Trasy Zlotu przebiegają przez Beskid Żywiecki, Orawę, Beskid Średni, Gorce i Beskid Wyspowy według załączonego spisu tras: jedno, dwu, trzy, i cztero-dniowych. Dopuszczalne są także trasy dowolne.
5. Uczestnicy załatwiają noclegi we własnym zakresie.
6. Uczestnictwo w Zlocie - w Zlocie mogą brać udział drużyny powyżej 3 osób, zgłoszone przez koła PTTK, koła SKKT-PTTK, szkoły, zakłady pracy, organizacje społeczne, rodziny oraz osoby niezrzeszone. Ze szkół podstawowych przyjmuje się tylko młodzież klas IV-VI. Dla szkół podstawowych wskazane są raczej trasy dwu i trzy-dniowe.
7. Zgłoszenia przyjmowane będą do środy - 19 września 2012 roku , w biurze Oddziału PTTK Rabka Zdrój ul. Piłsudskiego 1 (pisemnie!), wg dokładnie wypełnionych kart zgłoszeń; z podaniem organizatora i jego podpisem ( dla szkół konieczny podpis dyrektora), dokładnym przebiegiem trasy, z punktami wyjścia oraz miejscami noclegowymi. Przy zgłoszeniu należy dokonać wpłaty wpisowego gotówką w kasie Oddziału PTTK, przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej 80 8815 0002 0000 0016 8830 0001.
8. Przebieg Zlotu start drużyn z miejsc podanych w zgłoszeniu. Drużyny winny przejść całą trasę zespołowo. W miejscach noclegowych zaleca się organizowanie pogadanek turystycznych i śpiewanie piosenek. Drużyny muszą ubezpieczyć się obowiązkowo! (Obowiązek i koszt ubezpieczenia ciąży na uczestnikach zlotu lub instytucji zgłaszającej).
9. Zakończenie Zlotu - meta Zlotu przy schronisku PTTK na Luboniu Wielkim, dnia 22 września 2012 r. od godz. 1200-1300. Drużyny zgłaszające się w niepełnym składzie nie będą brane pod uwagę w klasyfikacji końcowej. Zdyskwalifikowane będą także te drużyny, w stosunku do których będą zastrzeżenia w punktach noclegowych i na trasie, za rażące nieprzestrzeganie regulaminu i naganne zachowanie się na trasach. Przypomina się, że bezpośrednią opiekę nad młodzieżą szkolną sprawują wyznaczeni przez dyrekcję szkoły opiekunowie. Oficjalne zakończenie Zlotu odbędzie się o godzinie 13-tej, połączone z rozdaniem dyplomów i nagród dla drużyn oraz pucharów dla szkół.
10. Obowiązki uczestników - Zgłoszenie się na Zlot w terminie zgodnym z regulaminem ! Po dniu 19 września 2012 roku organizatorzy nie przyjmują już żadnych dodatkowych zgłoszeń - co z uwagi na sprawy organizacyjne będzie ściśle przestrzegane. Na Szlaku obowiązuje kultura, zasady ochrony przyrody, bezpieczeństwo, przejście trasy wspólne oraz zgłoszenie się na metę w pełnym składzie. Drużyny zobowiązane są do zbierania potwierdzeń terenowych w trakcie pokonywania odcinków zaplanowanej trasy zlotu ( uzyskane potwierdzenia stanowić będą dowód wiarygodności odbycia pieszej wędrówki zaplanowaną trasą oraz zdobycie określonej ilości punktów do GOT ).
11. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za ewentualne wypadki
oraz szkody wynikłe z udziału w zlocie, zarówno wobec uczestników jak i osób trzecich.
12. Zaleca się zdobywanie punktów na różne stopnie odznak GOT. Trwa od lat konkurs między kołami SKKT-PTTK na największą ilość zdobytych w danym roku kalendarzowym odznak GOT. W czasie zakończenia zlotu podane będą wyniki tego konkursu za 2011 rok, a zdobywca I miejsca otrzyma puchar.
13. Świadczenia organizatorów i nagrody:
Dyplomy zlotowe dla drużyn.
Znaczek rajdowy dla każdego uczestnika.
Ciepły posiłek na mecie.
Potwierdzenie zdobycia punktów do GOT.
Puchary i upominki dla szkół.
14. Zlot odbędzie się BEZ WZGLĘDU NA POGODĘ!!!
15. Wpisowe: 5,00 zł. od uczestnika ( opiekunowie grup są zwolnieni z opłaty ).
16. Powrót uczestników zlotu należy zorganizować we własnym zakresie (istnieje możliwość za dodatkową opłatą skorzystania z autokaru – w tej sprawie należy wcześniej skontaktować się z Organizatorem Zlotu).
17. Informujemy, że po przybyciu na metę Zlotu, będzie możliwość wzięcia udziału w konkursach organizowanych przez GOPR oraz …?... Park Narodowy.
www.pttk.region-rabka.pl/zycieoddzialu/zlot59/zlot59.htm
.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
59 Młodzieżowy Zlot Turystyczny PTTK was created by Albin
59 Młodzieżowy Zlot Turystyczny im. Elfrydy i Czesława Trybowskich
odbędzie się
w dniach 19-22 września 2012 roku
z zakończeniem przy schronisku PTTK na Luboniu Wielkim.
odbędzie się
w dniach 19-22 września 2012 roku
z zakończeniem przy schronisku PTTK na Luboniu Wielkim.
1. Organizatorem Zlotu jest Oddział PTTK w Rabce-Zdrój.
2. Cele Zlotu:
popularyzacja turystyki i krajoznawstwa wśród młodzieży szkolnej,
poznawanie walorów krajoznawczych Beskidów,
poznawanie historii regionu, kultury oraz przyrody,
rozwijanie współpracy międzyszkolnej.
3. Termin Zlotu - Zlot odbędzie się w dniach 19-22 września 2012 roku - z zakończeniem przy schronisku PTTK na Luboniu Wielkim.
4. Trasy Zlotu przebiegają przez Beskid Żywiecki, Orawę, Beskid Średni, Gorce i Beskid Wyspowy według załączonego spisu tras: jedno, dwu, trzy, i cztero-dniowych. Dopuszczalne są także trasy dowolne.
5. Uczestnicy załatwiają noclegi we własnym zakresie.
6. Uczestnictwo w Zlocie - w Zlocie mogą brać udział drużyny powyżej 3 osób, zgłoszone przez koła PTTK, koła SKKT-PTTK, szkoły, zakłady pracy, organizacje społeczne, rodziny oraz osoby niezrzeszone. Ze szkół podstawowych przyjmuje się tylko młodzież klas IV-VI. Dla szkół podstawowych wskazane są raczej trasy dwu i trzy-dniowe.
7. Zgłoszenia przyjmowane będą do środy - 19 września 2012 roku , w biurze Oddziału PTTK Rabka Zdrój ul. Piłsudskiego 1 (pisemnie!), wg dokładnie wypełnionych kart zgłoszeń; z podaniem organizatora i jego podpisem ( dla szkół konieczny podpis dyrektora), dokładnym przebiegiem trasy, z punktami wyjścia oraz miejscami noclegowymi. Przy zgłoszeniu należy dokonać wpłaty wpisowego gotówką w kasie Oddziału PTTK, przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej 80 8815 0002 0000 0016 8830 0001.
8. Przebieg Zlotu start drużyn z miejsc podanych w zgłoszeniu. Drużyny winny przejść całą trasę zespołowo. W miejscach noclegowych zaleca się organizowanie pogadanek turystycznych i śpiewanie piosenek. Drużyny muszą ubezpieczyć się obowiązkowo! (Obowiązek i koszt ubezpieczenia ciąży na uczestnikach zlotu lub instytucji zgłaszającej).
9. Zakończenie Zlotu - meta Zlotu przy schronisku PTTK na Luboniu Wielkim, dnia 22 września 2012 r. od godz. 1200-1300. Drużyny zgłaszające się w niepełnym składzie nie będą brane pod uwagę w klasyfikacji końcowej. Zdyskwalifikowane będą także te drużyny, w stosunku do których będą zastrzeżenia w punktach noclegowych i na trasie, za rażące nieprzestrzeganie regulaminu i naganne zachowanie się na trasach. Przypomina się, że bezpośrednią opiekę nad młodzieżą szkolną sprawują wyznaczeni przez dyrekcję szkoły opiekunowie. Oficjalne zakończenie Zlotu odbędzie się o godzinie 13-tej, połączone z rozdaniem dyplomów i nagród dla drużyn oraz pucharów dla szkół.
10. Obowiązki uczestników - Zgłoszenie się na Zlot w terminie zgodnym z regulaminem ! Po dniu 19 września 2012 roku organizatorzy nie przyjmują już żadnych dodatkowych zgłoszeń - co z uwagi na sprawy organizacyjne będzie ściśle przestrzegane. Na Szlaku obowiązuje kultura, zasady ochrony przyrody, bezpieczeństwo, przejście trasy wspólne oraz zgłoszenie się na metę w pełnym składzie. Drużyny zobowiązane są do zbierania potwierdzeń terenowych w trakcie pokonywania odcinków zaplanowanej trasy zlotu ( uzyskane potwierdzenia stanowić będą dowód wiarygodności odbycia pieszej wędrówki zaplanowaną trasą oraz zdobycie określonej ilości punktów do GOT ).
11. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za ewentualne wypadki
oraz szkody wynikłe z udziału w zlocie, zarówno wobec uczestników jak i osób trzecich.
12. Zaleca się zdobywanie punktów na różne stopnie odznak GOT. Trwa od lat konkurs między kołami SKKT-PTTK na największą ilość zdobytych w danym roku kalendarzowym odznak GOT. W czasie zakończenia zlotu podane będą wyniki tego konkursu za 2011 rok, a zdobywca I miejsca otrzyma puchar.
13. Świadczenia organizatorów i nagrody:
Dyplomy zlotowe dla drużyn.
Znaczek rajdowy dla każdego uczestnika.
Ciepły posiłek na mecie.
Potwierdzenie zdobycia punktów do GOT.
Puchary i upominki dla szkół.
14. Zlot odbędzie się BEZ WZGLĘDU NA POGODĘ!!!
15. Wpisowe: 5,00 zł. od uczestnika ( opiekunowie grup są zwolnieni z opłaty ).
16. Powrót uczestników zlotu należy zorganizować we własnym zakresie (istnieje możliwość za dodatkową opłatą skorzystania z autokaru – w tej sprawie należy wcześniej skontaktować się z Organizatorem Zlotu).
17. Informujemy, że po przybyciu na metę Zlotu, będzie możliwość wzięcia udziału w konkursach organizowanych przez GOPR oraz …?... Park Narodowy.
www.pttk.region-rabka.pl/zycieoddzialu/zlot59/zlot59.htm
.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.297 s.