Cześć i czołem!

Więcej
7 lata 8 miesiąc temu #14370 przez Jakub Nowak
Z góry przepraszam jeśli ktoś uzna to za jakieś przechwalanie się ale muszę napisać o sobie coś więcej. Dlaczego? Ponieważ pragnąłbym abyście przyjechali kiedyś do nas, na Pogórza. :silly:



Nazywam się Jakub Marek Nowak.

Czym się zajmuję? Z zawodu jestem historykiem. Studiowałem historię na URz. Z zamiłowania fotografikiem, przewodnikiem, etnografem (no tutaj dochodzą 3 lata liceum na profilu etnograficzno-turystycznym) no i podróżnikiem/turystą. ;)

Co lubię zwiedzać? ZAMKI!!!! Tworzę własne mapy z warowniami i spełniam powoli swoje marzenie - zwiedzenie wszystkich w woj. małopolskim. Jest już ok. 40, a naliczyłem prawie 70 (takich, które rzeczywiście mogły się w danym miejscu znajdować lub się znajdują). Poza tym widziałem już kilka sztandarowych w Europie: Neuschwanstein, Karlstejn, Zamek Praski, Wawel, Stara Lubowla, Spiskie Podgrodzie, Zamki Orawskie, Zamki nad Loarą, itd.

Przejdę do rzeczy. Jestem jedną z osób, które starają się jak mogą aby turysta jadący w Tatry czy w Beskid Sądecki zatrzymał się u nas - na Pogórzach. Dlaczego? Polecam śledzić moje posty o imprezach turystycznych (i nie tylko), które pojawiają się na Klubie Podróżników Śródziemie oraz moim blogu i portalach wpisanych na stałe na nim (gdy wejdziecie po jego prawej stronie).
www.vannyaambar.blogspot.com

Abyście na szybkiego mogli się dowiedzieć czegoś na temat tego, co robimy u nas na Pogórzach, polecam niedawny filmik telewizji internetowej Pogórza24.pl, który został umieszczony na youtubie:


Z charakteru choleryk. Nie lubię posiadać, kocham wiedzieć i widzieć. Mógłbym się szlajać całe życie i po całym świecie.
Życiowe motto? Chyba takie: Życie nie jest beznadziejne, życie jest piękne. To my je sobie utrudniamy.
Załączniki:

Proszę Logowanie lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.491 s.