- Posty: 6281
- Otrzymane podziękowania: 3
KONKURS NA HELSKĄ MASKOTKĘ
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
12 lata 1 tydzień temu #7325
przez Albin
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Replied by Albin on topic Odpowiedź:KONKURS NA HELSKĄ MASKOTKĘ
Jak na projekt oficjalnej maskotki miasta to Hel nie zaszalał z nagrodą...
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
- Posty: 6281
- Otrzymane podziękowania: 3
12 lata 1 tydzień temu #7324
przez Albin
I. Cel i zakres przedmiotowy Konkursu
1. Organizatorem konkursu na „Projekt maskotki promującej Miasto Hel”, zwany dalej „Konkursem” jest Burmistrz Helu zwany dalej „Organizatorem”.
2. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego „Projektu graficznego maskotki kojarzącej się z Miastem Hel”, zwanego dalej „Projektem”.
3. Projekt/y powinien być opracowany graficznie w postaci rysunku lub pliku graficznego.
II. Założenia Konkursu
1. Konkurs ma charakter otwarty i mogą w nim wziąć udział wszystkie zainteresowane osoby.
2. Prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę.
3. Projekt/y muszą być pracami autorskimi.
III. Zasady Konkursu
1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie lub dostarczenie Projektu/ów i wszystkich wymaganych załączników wyszczególnionych Rozdziale III ust. 2, w zamkniętej kopercie:
1) z dopiskiem: „Konkurs na maskotkę promującą Miasto Hel” w terminie do 31.01.2013 r.;
2) z podaniem na niej imienia, nazwiska i adresu autora Projektu;
3) i dostarczenie jej do sekretariatu Urzędu Miasta Helu lub przesłanie na adres Organizatora: Urząd Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel.
2. Do przesyłanego lub dostarczanego Projektu/ów należy obowiązkowo dołączyć:
1) wypełniony formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1);
2) oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 2);
3) oświadczenie dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych (załącznik nr 3);
4) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji treści regulaminu konkursu (załącznik nr 4).
3. Złożenie oświadczeń i formularza zgłoszeniowego, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 następuje w formie pisemnej.
4. Wszystkie formularze dostępne są na stronach internetowych: www.gohel.pl , www.bip.hel.eu oraz w Urzędzie Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel, pokój nr 201, II piętro.
5. Uczestnik Konkursu powinien również dołączyć do Projektu dokładny opis maskotki (propozycję materiału, kolorystyka, wielkość, itd.).
IV. Rozstrzygnięcie Konkursu i nagrody
1. Projekt/y niezłożone lub nieprzesłane w terminie do 31.01.2013r. nie będą zakwalifikowane do udziału w Konkursie.
2. Do rozstrzygnięcia Konkursu została wyznaczona przez Organizatora Komisja Konkursowa zwana dalej „Komisją”, z pracowników Urzędu Miasta Helu, w składzie: Marek Dykta (przewodniczący Komisji), Daria Ziółkowska, Adrian Albecki, Barbara Tabor.
3. W terminie do 15.02.2013 r. Komisja dokona oceny formalnej zgłoszonych Projektów
pod względem zgodności z warunkami udziału w Konkursie.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wezwania uczestników Konkursu do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego. Komisja po ocenie formalnej, w terminie do 22.02.2013 r. prześle do uczestników Konkursu ewentualne wezwania do uzupełnień braków oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego.
5. Odmowa złożenia któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego jest równoznaczna z rezygnacją ze zgłoszenia Projektu do Konkursu.
6. W terminie do 08.03.2013 r. Komisja poda do publicznej wiadomości informację o osobach, których Projekty zakwalifikowały się do udziału w Konkursie.
7. W Konkursie może wygrać tylko jeden Projekt.
8. Wyboru zwycięskiego Projektu dokona Komisja w terminie do 31.03.2013 roku.
9. Nagrodą w Konkursie jest nagroda rzeczowa w wysokości 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych 00/100) i otrzyma ją autor zwycięskiego Projektu.
10. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronach internetowych: www.gohel.pl , www.bip.hel.eu , facebook/MiastoHel oraz tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Helu, a uczestnicy Konkursu zostaną powiadomieni drogą pocztową (listem) o jego rozstrzygnięciu.
V. Podsumowanie końcowe
1. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu i przedłużenia terminu zgłaszania Projektów do Konkursu oraz do ewentualnego nie wyłonienia zwycięzcy Konkursu.
2. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w Konkursie oraz przygotowaniem Projektu ponosi uczestnik konkursu.
www.gohel.pl/portal.php
.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
KONKURS NA HELSKĄ MASKOTKĘ was created by Albin
KONKURS
NA HELSKĄ MASKOTKĘ
NA HELSKĄ MASKOTKĘ
REGULAMIN KONKURSU
NA PROJEKT MASKOTKI PROMUJĄCEJ MIASTO HEL
NA PROJEKT MASKOTKI PROMUJĄCEJ MIASTO HEL
I. Cel i zakres przedmiotowy Konkursu
1. Organizatorem konkursu na „Projekt maskotki promującej Miasto Hel”, zwany dalej „Konkursem” jest Burmistrz Helu zwany dalej „Organizatorem”.
2. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego „Projektu graficznego maskotki kojarzącej się z Miastem Hel”, zwanego dalej „Projektem”.
3. Projekt/y powinien być opracowany graficznie w postaci rysunku lub pliku graficznego.
II. Założenia Konkursu
1. Konkurs ma charakter otwarty i mogą w nim wziąć udział wszystkie zainteresowane osoby.
2. Prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę.
3. Projekt/y muszą być pracami autorskimi.
III. Zasady Konkursu
1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie lub dostarczenie Projektu/ów i wszystkich wymaganych załączników wyszczególnionych Rozdziale III ust. 2, w zamkniętej kopercie:
1) z dopiskiem: „Konkurs na maskotkę promującą Miasto Hel” w terminie do 31.01.2013 r.;
2) z podaniem na niej imienia, nazwiska i adresu autora Projektu;
3) i dostarczenie jej do sekretariatu Urzędu Miasta Helu lub przesłanie na adres Organizatora: Urząd Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel.
2. Do przesyłanego lub dostarczanego Projektu/ów należy obowiązkowo dołączyć:
1) wypełniony formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1);
2) oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 2);
3) oświadczenie dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych (załącznik nr 3);
4) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji treści regulaminu konkursu (załącznik nr 4).
3. Złożenie oświadczeń i formularza zgłoszeniowego, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 następuje w formie pisemnej.
4. Wszystkie formularze dostępne są na stronach internetowych: www.gohel.pl , www.bip.hel.eu oraz w Urzędzie Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel, pokój nr 201, II piętro.
5. Uczestnik Konkursu powinien również dołączyć do Projektu dokładny opis maskotki (propozycję materiału, kolorystyka, wielkość, itd.).
IV. Rozstrzygnięcie Konkursu i nagrody
1. Projekt/y niezłożone lub nieprzesłane w terminie do 31.01.2013r. nie będą zakwalifikowane do udziału w Konkursie.
2. Do rozstrzygnięcia Konkursu została wyznaczona przez Organizatora Komisja Konkursowa zwana dalej „Komisją”, z pracowników Urzędu Miasta Helu, w składzie: Marek Dykta (przewodniczący Komisji), Daria Ziółkowska, Adrian Albecki, Barbara Tabor.
3. W terminie do 15.02.2013 r. Komisja dokona oceny formalnej zgłoszonych Projektów
pod względem zgodności z warunkami udziału w Konkursie.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wezwania uczestników Konkursu do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego. Komisja po ocenie formalnej, w terminie do 22.02.2013 r. prześle do uczestników Konkursu ewentualne wezwania do uzupełnień braków oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego.
5. Odmowa złożenia któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub formularza zgłoszeniowego jest równoznaczna z rezygnacją ze zgłoszenia Projektu do Konkursu.
6. W terminie do 08.03.2013 r. Komisja poda do publicznej wiadomości informację o osobach, których Projekty zakwalifikowały się do udziału w Konkursie.
7. W Konkursie może wygrać tylko jeden Projekt.
8. Wyboru zwycięskiego Projektu dokona Komisja w terminie do 31.03.2013 roku.
9. Nagrodą w Konkursie jest nagroda rzeczowa w wysokości 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych 00/100) i otrzyma ją autor zwycięskiego Projektu.
10. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronach internetowych: www.gohel.pl , www.bip.hel.eu , facebook/MiastoHel oraz tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Helu, a uczestnicy Konkursu zostaną powiadomieni drogą pocztową (listem) o jego rozstrzygnięciu.
V. Podsumowanie końcowe
1. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu i przedłużenia terminu zgłaszania Projektów do Konkursu oraz do ewentualnego nie wyłonienia zwycięzcy Konkursu.
2. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w Konkursie oraz przygotowaniem Projektu ponosi uczestnik konkursu.
www.gohel.pl/portal.php
.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.305 s.