- Posty: 6282
- Otrzymane podziękowania: 3
likwidacja „it” w Jeleniej Górze
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
11 lata 10 miesiąc temu #7497
przez Albin
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
likwidacja „it” w Jeleniej Górze was created by Albin
Jak instytucją ważną i potrzebną w przestrzeni publicznej jest punkt informacji turystycznej, okazuje się zazwyczaj, gdy ma być on... zamknięty. Taka sytuacja jest właśnie w Jeleniej Górze, która mieni się stolicą Karkonoszy, więc informacja o planowanej tam likwidacji „it” wywołała burzę w mediach i gniew środowiska turystycznego.
Nie mam innego wyjścia, dostałam o 400 tys. zł mniej z kasy miejskiej na 2013 r. i muszę ciąć wydatki, tłumaczy się szefowa biblioteki miejskiej, w strukturach której działa „it”. Zgoła inna sytuacja jest we Wrocławiu, w którym otwarto w 2012 r. dwa nowe punkty „it”, a trzeci zaczął działać nieformalnie w nowej siedzibie Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej i na poczesnym miejscu stanął w nim infokiosk.
W sumie Dolny Śląsk dostał 10 infokiosków i kilka laptopów. Trafiły do punktów „it”, które poddały się kategoryzacji. Podobnie jak hotele czy pensjonaty „it” uzyskały gwiazdki jako oznaki wysokiej jakości świadczonych w nich usług. Owe infokioski i laptopy są narzędziami, które pozwoliły włączyć skategoryzowane punkty „it” do Krajowego Systemu Informacji Turystycznej. Ponadto zyskały możliwość udziału w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską. Kategoryzacja jest dobrowolna, więc Dolnośląska Organizacja Turystyczna może do niej tylko zachęcać. Czyni to podczas szkoleń obsługi „it”. Zainteresowanie szkoleniami było tak duże, że zorganizowano jedno nadplanowe – szóste. Odbywały się one we wrocławskiej siedzibie DOT. Objęły trzy bloki tematyczne. W ramach pierwszego omawiano system oznakowania i znakowania w Polsce m.in. tras turystycznych. Drugi blok poświęcony atrakcjom turystycznym, prowadzony był pod nazwą „Geografia turystyczna regionu”. W ramach trzeciego mówiono o obsłudze klienta.
więcej:
www.aktualnosciturystyczne.pl/informacja...dowisko-turystyczne/
Nie mam innego wyjścia, dostałam o 400 tys. zł mniej z kasy miejskiej na 2013 r. i muszę ciąć wydatki, tłumaczy się szefowa biblioteki miejskiej, w strukturach której działa „it”. Zgoła inna sytuacja jest we Wrocławiu, w którym otwarto w 2012 r. dwa nowe punkty „it”, a trzeci zaczął działać nieformalnie w nowej siedzibie Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej i na poczesnym miejscu stanął w nim infokiosk.
W sumie Dolny Śląsk dostał 10 infokiosków i kilka laptopów. Trafiły do punktów „it”, które poddały się kategoryzacji. Podobnie jak hotele czy pensjonaty „it” uzyskały gwiazdki jako oznaki wysokiej jakości świadczonych w nich usług. Owe infokioski i laptopy są narzędziami, które pozwoliły włączyć skategoryzowane punkty „it” do Krajowego Systemu Informacji Turystycznej. Ponadto zyskały możliwość udziału w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską. Kategoryzacja jest dobrowolna, więc Dolnośląska Organizacja Turystyczna może do niej tylko zachęcać. Czyni to podczas szkoleń obsługi „it”. Zainteresowanie szkoleniami było tak duże, że zorganizowano jedno nadplanowe – szóste. Odbywały się one we wrocławskiej siedzibie DOT. Objęły trzy bloki tematyczne. W ramach pierwszego omawiano system oznakowania i znakowania w Polsce m.in. tras turystycznych. Drugi blok poświęcony atrakcjom turystycznym, prowadzony był pod nazwą „Geografia turystyczna regionu”. W ramach trzeciego mówiono o obsłudze klienta.
więcej:
www.aktualnosciturystyczne.pl/informacja...dowisko-turystyczne/
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.346 s.