SKORPION 2012 Batorz, 17 – 19 lutego 2012 r.

Więcej
12 lata 2 miesiąc temu #4873 przez Albin
POLSKIE TOWARZYSTWO TURYSTYCZNO-KRAJOZNAWCZE
ODDZIAŁ MIEJSKI W LUBLINIE

KLUB IMPREZ NA ORIENTACJĘ
"INOCHODZIEC" LUBLIN

REGULAMIN XI EKSTREMALNEJ
Imprezy na Orientację
SKORPION 2012 Batorz, 17 – 19 lutego 2012 r.

I. Cel Imprezy

poznawanie turystycznych walorów Roztocza
spotkanie, wymiana doświadczeń i integracja miłośników imprez (rajdów) na orientację
sprawdzenie umiejętności posługiwania się mapą i kompasem
sprawdzenie granic własnej wytrzymałości

II. Organizatorzy

Klub Imprez na Orientację „Inochodziec” OM PTTK Lublin
Kierownik Imprezy: Paweł Szarlip, Organizator InO PTTK nr leg. 7/4/2002
Sędzia Główny: Sławomir Juraszewski, Przodownik InO PTTK nr leg. 497
Budowniczowie trasy: Paweł Szarlip, Sławomir Juraszewski, GRT Lublin

III. Współorganizatorzy, sponsorzy, patroni medialni.

Urząd Gminy Batorz
Urząd Miasta Lublin
Starostwo Powiatowe Janów Lubelski
Związek Strzelecki STRZELEC, Lublin JS 0403
GRT Lublin
www.szlaki.lublin.pl
MAPPROJEKT
Biuro Turystyczne QUAND
"WOTEX" PPH Zakład Pracy Chronionej
CDN

IV. Termin i miejsce

Impreza odbędzie się w dniach 17-19 lutego 2012 na terenie Roztocza Zachodniego. Bazą będzie Gminny Ośrodek Kultury w miejscowości Batorz, adres: Batorz 52 A (parking w pobliżu bazy).

Dojazd transportem własnym lub komunikacją państwową (z Lublina www.pks.lublin.pl ), bądź prywatną ( www.minibus.prv.pl ) położenie bazy : mapa – (budynek bazy pod krzyżykiem).
V. Forma i kategorie

Impreza jest długodystansowym pieszym Marszem na Orientację. Jest przeznaczona dla doświadczonych piechurów, obeznanych z zasadami posługiwania się mapą i kompasem. Impreza ma ekstremalny charakter ze względu na długość trasy 50 i 100 km [mierzone najkrótszą drogą, ścieżką, lub linią terenową (wąwóz, koryto rzeki, granica kultur, itp)]. Trasa 50 i 100 km jest zaliczana do Pucharu Polski w Pieszych Maratonach na Orientację
Start wspólny (masowy), w dwuosobowych drużynach lub indywidualnie.

Nieletni (tylko powyżej 16. roku życia) startują w jednej drużynie z pełnoletnim opiekunem!!!


Kategorie:

TS (seniorzy, 20 lat i więcej)
TSK – Kobiety
TSM – Mężczyźni
TSMix (drużyny dwuosobowe kobieta + mężczyzna)
TJ (juniorzy, 16-19 lat) start możliwy jedynie na trasie 50km, a w przypadku niepełnoletnich pod bezpośrednią opieką dorosłego opiekuna, za pisemną zgodą rodziców (p. punkt VII. Zgłoszenia i wpisowe)
TJK – Kobiety
TJM – Mężczyźni
TJMix (drużyny dwuosobowe kobieta + mężczyzna)

Podział na kategorie dotyczy zarówno trasy 50 jak i 100 km.

W formularzu zgłoszeniowym, w rubryce kategoria prosimy podać kategorię i długość trasy, np. TSK 100, TSM 50, TJMix 50, itd.

Kategoria zostanie uruchomiona, jeśli w terminie zgłosi się na nią minimum 10 drużyn.
VI. Mapy

Mapy topograficzne, kolorowe w skali 1:50 000, bez przekształceń.

Aktualność: 1974-1979r.
VII. Zgłoszenia i wpisowe

Zgłoszenia do 10 lutego 2012 (FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE IMPREZY)
Dodatkowych informacji udziela Kierownik: e-mail: pawelszarlip@wp.pl lub pod nr. tel. kom. 502784512. Regulamin dostępny również na stronie internetowej naszego Klubu
Wysokość wpisowego: 50 zł (zgłoszenie bez wpisowego jest nieważne).
O przyjęciu decyduje kolejność wpłynięcia wpisowego.
Limit zgłoszeń 170 osób.

Osoby niepełnoletnie są zobowiązane do posiadania pisemnego zezwolenia od rodziców lub prawnych opiekunów na start w SKORPIONIE 2012- XI Ekstremalnej Imprezie na Orientację; musi się w nim znajdować oświadczenie, że zaznajomili się oni i akceptują postanowienia zawarte w regulaminie imprezy. Dodatkowo takie osoby startują w drużynie z pełnoletnim opiekunem. Osoby niepełnoletnie bez w/w zezwolenia zostaną pozbawione prawa startu w Imprezie, mimo wpłacenia wpisowego (wpisowe nie podlega zwrotowi w takich przypadkach).

Uwaga!!! Zgłoszenia po 10.02.2012 wymagają bezpośredniego uzgodnienia z kierownikiem a wpisowe wzrasta o 10 zł.
W przypadku wycofania się z uczestnictwa po 10.02.2012 wpisowe nie podlega zwrotowi.
Członkowie KInO Inochodziec, przy terminowym zgłoszeniu, start bezpłatny.
Zniżki dla osób zasłużonych przy organizacji EInO SKORPION.

Mieszkańcy Gminy Batorz - wpisowe 20 zł.

Pracownicy BT QUAND - wpisowe 30 zł.


VIII. Świadczenia

komplet map dla każdego uczestnika
2 noclegi (warunki turystyczne – niezbędne: karimata i śpiwór)
ciepły posiłek po powrocie z trasy do bazy (dwudaniowa obiadokolacja)
dla najlepszych dyplomy i puchary
potwierdzenie punktów do Odznaki InO (OInO - 1 pkt) i do OTP (około 50 lub 100 pkt.)
pamiątkowa naklejka
ubezpieczenie NNW

IX. Ramowy program Imprezy

Piątek, 17. lutego:

od 15:00 –??:?? - przyjmowanie uczestników w bazie Imprezy
19:30 - odprawa techniczna trasy 100km
20:00 – START trasy 100km
szkolenia InO na zamówienie

Sobota, 18 lutego:

6:00 - 7:00 - przyjmowanie uczestników
7:30 - odprawa techniczna trasy 50km
8:00 – START trasy 50km
14:00 - ??? przyjmowanie uczestników po przebyciu trasy i posiłek

Niedziela, 19 lutego:

??? - ??? - przyjmowanie uczestników
6:00 - 6:45 - przyjmowanie uwag do wyników
8:00 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów i upominków
9:00 - zakończenie Imprezy i opuszczenie bazy

X. Obowiązki uczestników

przestrzeganie Karty Turysty- tu prośba o powstrzymanie się od palenia tytoniu i zakaz picia alkoholu w jakiejkolwiek postaci i zwrócenie szczególnej uwagi na przestrzeganie tego punktu regulaminu przez osoby niepełnoletnie;
stosowanie się do zaleceń Kierownictwa, oraz Zasad Czystej Rywalizacji (m.in. używajmy wyłącznie map dostarczonych przez organizatorów, nie używajmy telefonów komórkowych ani żadnych innych środków łączności w trakcie trwania imprezy w sprawach dotyczących trasy, nie używajmy przyrządów do nawigacji satelitarnej np. GPS (GPS może być używany jedynie do rejestracji śladu trasy – używanie przyrządów GPS do lokalizacji swojej pozycji i odnajdywania Punktów Kontrolnych będzie karane dyskwalifikacją)
posiadanie: śpiwora i karimaty, obuwia na zmianę, kompasu, latarki i apteczki pierwszej pomocy (jedna apteczka na drużynę), odblasków lub światła pulsującego czerwonego- poruszanie się po jezdni nocą.

XI. Postanowienia końcowe

uczestnicy startują na własną odpowiedzialność
osoby niepełnoletnie mogą brać udział w Imprezie pod opieką dorosłych i zobowiązani są do okazania pisemnego zezwolenia od rodziców na udział w imprezie.
Impreza odbędzie się bez względu na pogodę
Kierownictwo ma prawo zdyskwalifikować osoby (drużyny) łamiące powyższe ustalenia
organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w bazie Imprezy
ostateczna interpretacja regulaminu należy do Kierownictwa Imprezy.
regulamin techniczny ukaże się na stronie internetowej Imprezy najpóźniej do dnia 10.02.2012, oraz będzie rozdawany w sekretariacie

ino.lublin.pttk.pl/skorpion/aktualnosci

.

Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.

Proszę Logowanie lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.484 s.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Klubu Podróżników Śródziemie Aleja Podróżników KRS: 0000556344 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Skontaktować się z nami możesz mailowo alejapodroznikow@gmail.com

Jeżeli chcesz wykorzystać materiały naszego autorstwa zamieszone na portalu skontaktuj się z nami: alejapodroznikow@gmail.com