- Posty: 6282
- Otrzymane podziękowania: 3
Prasa Podróżników
Konkurs Na najlepszy produkt turystyczny
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
9 lata 8 miesiąc temu - 9 lata 8 miesiąc temu #12632
przez Albin
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Konkurs Na najlepszy produkt turystyczny was created by Albin
Kapituła Konkursu „Na najlepszy produkt turystyczny", pod przewodnictwem Justyny Jedlińskiej – Dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w POT, wybrała 10 najlepszych produktów turystycznych. Ponadto przyznała 3 wyróżnienia oraz Złoty Certyfikat POT. Patronat medialny nad konkursem objął magazyn National Geographic Traveller.
W br. zostały zgłoszone 54 produkty turystyczne, w tym 10 do Złotego Certyfikatu.
Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2014 roku otrzymały następujące produkty turystyczne:
Województwo Mazowieckie: Muzeum Powstania Warszawskiego
Województwo Pomorskie: Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni
Województwo Wielkopolskie: Brama Poznania ICHOT
Województwo Kujawsko-Pomorskie: Bella Skyway Festival
Województwo Zachodniopomorskie: Zachodniopomorski Szlak Żeglarski
Województwo Śląskie: Zabytkowa Kopalnia Srebra
Województwo Łódzkie: Se-ma-for Muzeum Animacji
Województwo Podlaskie: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku
Województwo Dolnośląskie: Huta Julia w Piechowicach. Magiczny świat kryształu
Województwo Lubelskie: Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
Wyróżnienia otrzymali:
Województwo Śląskie: Zespół pałacowo-parkowy w Koszęcinie, siedziba Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny
Województwo Wielkopolskie: Wielka Pętla Wielkopolski
Województwo Zachodniopomorskie: Ogrody Hortulus w Dobrzycy k. Kołobrzegu - Ogrody Tematyczne Hortulus i Ogrody Hortulus Spectabilis
Nominacje do Złotego Certyfikatu:
1. Bałtowski Kompleks Turystyczny (wcześniej "bałtowski park jurajski") Jurapark w Krasiejowie
2. Projekt „Śladem Europejskiej Tożsamości Krakowa – Szlak Turystyczny po Podziemiach Rynku Głównego"
3. Park Nauki i Rozrywki Krasiejów
Laureaci Konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny otrzymują pakiet działań marketingowych a Złoty Certyfikat kampanię promocyjną, której wartość szacowana jest na kwotę 100 000 zł.
Promocja konkursu współfinansowania jest ze środków projektu 6.3 POIG Promujmy Polskę Razem.
.
www.promujmypolskerazem.pl/pl/component/...turystycznej-rozdane
Szkoda ze w tym szacownym gronie Małopolska jest niewidoczna...
.
W br. zostały zgłoszone 54 produkty turystyczne, w tym 10 do Złotego Certyfikatu.
Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2014 roku otrzymały następujące produkty turystyczne:
Województwo Mazowieckie: Muzeum Powstania Warszawskiego
Województwo Pomorskie: Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni
Województwo Wielkopolskie: Brama Poznania ICHOT
Województwo Kujawsko-Pomorskie: Bella Skyway Festival
Województwo Zachodniopomorskie: Zachodniopomorski Szlak Żeglarski
Województwo Śląskie: Zabytkowa Kopalnia Srebra
Województwo Łódzkie: Se-ma-for Muzeum Animacji
Województwo Podlaskie: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku
Województwo Dolnośląskie: Huta Julia w Piechowicach. Magiczny świat kryształu
Województwo Lubelskie: Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
Wyróżnienia otrzymali:
Województwo Śląskie: Zespół pałacowo-parkowy w Koszęcinie, siedziba Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny
Województwo Wielkopolskie: Wielka Pętla Wielkopolski
Województwo Zachodniopomorskie: Ogrody Hortulus w Dobrzycy k. Kołobrzegu - Ogrody Tematyczne Hortulus i Ogrody Hortulus Spectabilis
Nominacje do Złotego Certyfikatu:
1. Bałtowski Kompleks Turystyczny (wcześniej "bałtowski park jurajski") Jurapark w Krasiejowie
2. Projekt „Śladem Europejskiej Tożsamości Krakowa – Szlak Turystyczny po Podziemiach Rynku Głównego"
3. Park Nauki i Rozrywki Krasiejów
ZŁOTY CERTYFIKAT
otrzymał
PARK NAUKI I ROZRYWKI KRASIEJÓW
otrzymał
PARK NAUKI I ROZRYWKI KRASIEJÓW
Laureaci Konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny otrzymują pakiet działań marketingowych a Złoty Certyfikat kampanię promocyjną, której wartość szacowana jest na kwotę 100 000 zł.
Promocja konkursu współfinansowania jest ze środków projektu 6.3 POIG Promujmy Polskę Razem.
.
www.promujmypolskerazem.pl/pl/component/...turystycznej-rozdane
Szkoda ze w tym szacownym gronie Małopolska jest niewidoczna...
.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Ostatnia9 lata 8 miesiąc temu edycja: Albin od.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.342 s.