- Posty: 6282
- Otrzymane podziękowania: 3
Prasa Podróżników
Kampania - "Małopolska pasuje do Ciebie"
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
9 lata 4 miesiąc temu #13174
przez Albin
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Kampania - "Małopolska pasuje do Ciebie" was created by Albin
Małopolska pasuje do Ciebie!
14 czerwca 2015 roku Województwo Małopolskie oraz Małopolska Organizacja Turystyczna rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii promocyjnej Małopolski i Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). W tym roku hasłem przewodnim jest „Małopolska pasuje do Ciebie”.
Osią kampanii jest specjalnie przygotowana strona internetowa pasujedociebie.eu, której główny element stanowi gra - quiz. Uczestnik, po wcześniejszym zalogowaniu się na stronie,
odpowiadając na pytania, odkrywa kolejne części puzzli. Jedna gra składa się z 6 pytań dotyczących Województwa Małopolskiego. Uczestnik wybiera prawidłową odpowiedź spośród 3 propozycji. Każda poprawna odpowiedź, odkrywa fragment zdjęcia - puzzla z charakterystycznym dla Małopolski motywem. Na zakończenie rundy, po przejściu 6 pytań pojawia się całe zdjęcie, a gracz musi odgadnąć co na nim widnieje. Gra kończy się po
3 rundach, wygrywa osoba, która zdobędzie największą liczbę punktów w jak najkrótszym czasie. O miejscu w tzw. rankingu „Mistrza Województwa Małopolskiego” decyduje suma zgromadzonych punktów i czas, jaki gracz poświęcił na jedną grę. W quizie można brać udział nieograniczoną liczbę razy. Dla Mistrza Województwa przewidziana jest atrakcyjna nagroda -weekend w hotelu Hotel Mercure Racławice Doslonce Conference & SPA (2 noclegi dla 2 osób ze śniadaniami oraz wstępem do Strefy Wellness – basen, 3 sauny, jacuzzi, słoneczna łączka)
Hasło tegorocznej kampanii, „Małopolska pasuje do Ciebie” nawiązuje do specyfiki całego województwa.
- Małopolska to region niezwykle bogaty i różnorodny – mówię tu nie tylko o dziedzictwie historycznym i kulturalnym, ale także o zróżnicowaniu terenu i krajobrazu. Jesteśmy wyjątkowym województwem o wielu twarzach: od pięknego, atrakcyjnego
turystycznie Podhala, przez uprzemysłowiony zachód, aż po Kraków, który jest naszą stolicą, wizytówką i dumą. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie – podkreśla Marszałek Województwa
Małopolskiego, Marek Sowa.
- Koncepcja gry to poznawanie Małopolski za pomocą rozwiązywania zagadek. Chcemy, by każdy mieszkaniec naszego województwa miał szansę odkryć swoją Małopolskę, dowiedział
się o naszym regionie czegoś nowego, poznał urokliwe miejsca, o których nie miał do tej pory pojęcia – dodaje Leszek Zegzda, Członek Zarządu Województwa Małopolskiego oraz Prezes
Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
Zagrać w konkursową grę będzie można również na żywo w plenerze, przy okazji wydarzeń organizowanych w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku. Przybyli na imprezę goście będą
mieli szansę na rozwiązywanie zagadek dotyczących regionu już 14 czerwca w Oświęcimiu. Zwycięzcę poznamy podczas Wielkiego Finału połączonego z Grą Miejską 30 sierpnia na Placu Wolnica w Krakowie (nagrodą są m.in.: 4 bilety wstępu Energylandii do wykorzystania do 31 października 2015 r.)
Dodatkowo w ramach dopełnienia kampanii zorganizowany zostanie również konkurs fotograficzny. Na małopolskim profilu facebookowym powstaje aplikacja, za pomocą której będzie można przesyłać zdjęcia, zrobione w takim miejscu Małopolski, które najbardziej pasuje do adresata.
Celem ruszającej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności województwa, zarówno wśród mieszkańców, jak i odwiedzających region turystów.
14 czerwca 2015 roku Województwo Małopolskie oraz Małopolska Organizacja Turystyczna rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii promocyjnej Małopolski i Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). W tym roku hasłem przewodnim jest „Małopolska pasuje do Ciebie”.
Osią kampanii jest specjalnie przygotowana strona internetowa pasujedociebie.eu, której główny element stanowi gra - quiz. Uczestnik, po wcześniejszym zalogowaniu się na stronie,
odpowiadając na pytania, odkrywa kolejne części puzzli. Jedna gra składa się z 6 pytań dotyczących Województwa Małopolskiego. Uczestnik wybiera prawidłową odpowiedź spośród 3 propozycji. Każda poprawna odpowiedź, odkrywa fragment zdjęcia - puzzla z charakterystycznym dla Małopolski motywem. Na zakończenie rundy, po przejściu 6 pytań pojawia się całe zdjęcie, a gracz musi odgadnąć co na nim widnieje. Gra kończy się po
3 rundach, wygrywa osoba, która zdobędzie największą liczbę punktów w jak najkrótszym czasie. O miejscu w tzw. rankingu „Mistrza Województwa Małopolskiego” decyduje suma zgromadzonych punktów i czas, jaki gracz poświęcił na jedną grę. W quizie można brać udział nieograniczoną liczbę razy. Dla Mistrza Województwa przewidziana jest atrakcyjna nagroda -weekend w hotelu Hotel Mercure Racławice Doslonce Conference & SPA (2 noclegi dla 2 osób ze śniadaniami oraz wstępem do Strefy Wellness – basen, 3 sauny, jacuzzi, słoneczna łączka)
Hasło tegorocznej kampanii, „Małopolska pasuje do Ciebie” nawiązuje do specyfiki całego województwa.
- Małopolska to region niezwykle bogaty i różnorodny – mówię tu nie tylko o dziedzictwie historycznym i kulturalnym, ale także o zróżnicowaniu terenu i krajobrazu. Jesteśmy wyjątkowym województwem o wielu twarzach: od pięknego, atrakcyjnego
turystycznie Podhala, przez uprzemysłowiony zachód, aż po Kraków, który jest naszą stolicą, wizytówką i dumą. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie – podkreśla Marszałek Województwa
Małopolskiego, Marek Sowa.
- Koncepcja gry to poznawanie Małopolski za pomocą rozwiązywania zagadek. Chcemy, by każdy mieszkaniec naszego województwa miał szansę odkryć swoją Małopolskę, dowiedział
się o naszym regionie czegoś nowego, poznał urokliwe miejsca, o których nie miał do tej pory pojęcia – dodaje Leszek Zegzda, Członek Zarządu Województwa Małopolskiego oraz Prezes
Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
Zagrać w konkursową grę będzie można również na żywo w plenerze, przy okazji wydarzeń organizowanych w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku. Przybyli na imprezę goście będą
mieli szansę na rozwiązywanie zagadek dotyczących regionu już 14 czerwca w Oświęcimiu. Zwycięzcę poznamy podczas Wielkiego Finału połączonego z Grą Miejską 30 sierpnia na Placu Wolnica w Krakowie (nagrodą są m.in.: 4 bilety wstępu Energylandii do wykorzystania do 31 października 2015 r.)
Dodatkowo w ramach dopełnienia kampanii zorganizowany zostanie również konkurs fotograficzny. Na małopolskim profilu facebookowym powstaje aplikacja, za pomocą której będzie można przesyłać zdjęcia, zrobione w takim miejscu Małopolski, które najbardziej pasuje do adresata.
Celem ruszającej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności województwa, zarówno wśród mieszkańców, jak i odwiedzających region turystów.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.284 s.