- Posty: 6282
- Otrzymane podziękowania: 3
Prasa Podróżników
Wygraj bilety od KLM do Amsterdamu!
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
8 lata 1 miesiąc temu - 8 lata 1 miesiąc temu #14465
przez Albin
Linie lotnicze KLM podjęły współpracę z Juszes - znaną vlogerką lifestylową, aby promować ideę jesiennych wyjazdów weekendowych do najpiękniejszych miast Europy. Współpraca jest elementem nowej akcji KLM pod hasłem „CityBreak”, w ramach której linia inspiruje i na wiele sposobów zachęca do zwiedzania Europy - oferując okazyjną ceną lotu, darmowy stop w Amsterdamie, mini-przewodniki turystyczne oraz konkurs.
Warszawa, 28 września 2016 r. – KLM rozpoczął kampanię „CityBreak”, we współpracy z vlogerką Juszes. Najnowszy projekt linii to propozycja wykorzystania jesiennych weekendów na kilkudniowe podróże do wybranych miast europejskich. Tym razem KLM nie tylko kusi promocyjną ceną biletu do 2 takich miejsc jak Lizbona, Edynburg, czy Wenecja, ale też stwarza możliwość odwiedzenia dwóch miast za cenę jednej – oferując darmowy stopover w Amsterdamie. Ponieważ nieco zachęceni ceną klienci mogą potrzebować jeszcze dodatkowej inspiracji i praktycznych informacji – KLM publikuje serię artykułów tematycznych i mini-przewodników o wybranych europejskich miastach. Jeszcze więcej inspiracji dostarcza vlogerka Juszes, która od niedawna współpracuje z KLM. Juszes zachęca do odwiedzenia Hiszpanii, a w szczególności słonecznego Alicante (najnowszy nabytek w ofercie KLM!) dokąd podróżowała KLM wraz ze swoim uroczym psiakiem o imieniu „Panda”.
Kampania CityBreak obejmuje działania PR, reklamy typu display oraz tematyczny tydzień na profilu KLM na Facebooku ( www.facebook.com/klmpolska ), połączony z konkursem, w którym do wygrania są 2 bilety lotnicze do Amsterdamu. Projekt łączy najważniejsze wartości KLM – innowacyjność, otwartą komunikację z fanami marki oraz inspirowanie do odkrywania świata na różne sposoby. Akcję koordynują agencje Market Forces oraz No Name PR, we współpracy z regionalną centralą KLM.
Według KLM, najlepszą zachętą do podróżowania są inspiracje. Dlatego w kampanii przewidziano pomysły oraz plany współpracującej z liniami vlogerki oraz serię artykułów tematycznych (!) na fan page’u linii lotniczych. W ramach kampanii, KLM publikuje mini-przewodniki po wybranych, europejskich miastach. Dodatkowo, linie postanowiły zaangażować społeczność do przedstawiania swoich pomysłów na wymarzony CityBreak w
ramach konkursu konsumenckiego swoim polskim fanpage ( www.facebook.com/klmpolska . Na autora najbardziej inspirującego wyjazdu czeka darmowy przelot dla dwóch osób do Amsterdamu.
Swoje oferty KLM prezentuje, dedykując je potencjalnym podróżnym za pomocą emocji i nastrojów związanych z wybranymi miastami. I tak – oferty lotów do Hiszpanii występują pod hasłem „w słonecznym nastroju”, Włochy są proponowane romantykom i zakochanym, Francja - miłośnikom wyśmienitych trunków oraz jedzenia, Portugalia – żądnym poznawania lokalnej kulturalnej, a Wielka Brytania i Irlandia są promowane hasłem „to trzeba zobaczyć”.
Marka KLM od dawna angażuje do współpracy blogerów, influencerów i popularnych twórców internetowych, ponieważ wierzy w siłę rekomendacji, a także chce wykorzystywać w komunikacji oryginalne treści tworzone przez swoich partnerów. Linie współpracowały do tej pory głównie z blogami o tematyce podróżniczej (m.in. Podróżniccy, Wędrowne Motyle, Na Walizkach), dzięki Juszesz marka chce zaistnieć 3 pierwszy raz na vlogu o tematyce lifestylowej, proponując podróże jako modny element „stylu życia”.
Promocyjna sprzedaż biletów KLM do Europy na www.klm.pl trwa do 5 października, a konkurs w ramach akcji „Citybreak” do końca września ( bit.ly/CityTripKONKURSklm ).
***
Juszes
Justyna Żak od 2012 roku prowadzi lifestylowy kanał na YouTube o nazwie "Juszes". W swoich filmach porusza wszelkie światopoglądowe kwestie, propaguje weganizm, radzi w kwestiach kobieco- urodowych oraz dzieli się swoimi przygodami z podróży, zwłaszcza z Hiszpanii, gdzie obecnie mieszka.
KLM
Royal Dutch Airlines (Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze) powstały 7 października 1919 roku i są obecnie
najstarszą linią lotniczą na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą. Ze swojego lotniska
bazowego Amsterdam-Schiphol, które odwiedza rocznie ponad 54 milionów pasażerów, KLM oferuje loty do 139
miast (w tym 72 tras na terenie Europy i 67 kierunki międzykontynentalne), a wspólnie ze swoimi partnerami
realizuje z lotniska Schiphol bezpośrednie przeloty na ponad 175 kierunkach na świecie. Tylko w 2016 roku,
siatka połączeń KLM powiększy się o kolejne 7 miast. Holenderska linia dysponuje flotą 161 samolotów i stanowi
główny filar Grupy KLM, do której należą również Cityhopper, Transavia.com i Martinair. KLM znalazł się także na
pierwszym miejscu w kategorii „najbardziej punktualna linia w 2014 roku” w Europie.
W 2004 KLM wraz z Air France stworzyły Grupę Air France-KLM − jeden z największych sojuszy w transporcie
lotniczym. Grupa Air France-KLM obsługuje do 2 200 lotów dziennie, oferując swoim podróżnym potężną siatkę
połączeń do 316 miast w 115 krajach. KLM wspólnie z Air France, oferuje bardzo atrakcyjny program
lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 25 mln członków. Grupa Air France KLM wspólnie z partnerskimi
liniami – Delta i Alitalia – tworzy największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów
dziennie. Linie KLM i Air France należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za
pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 16 tys. lotów
dziennie, do 1052 miejsc, w 177 krajach. Aktualne oferty promocyjne znaleźć można na www.klm.pl oraz pod
numerem telefonu +48 (22) 51 23 947.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Wygraj bilety od KLM do Amsterdamu! was created by Albin
KLM i vlogerka Juszes polecają
podróże jako modny styl życia.
Zainspiruj się do CityBreak i wygraj
bilety do Amsterdamu!
podróże jako modny styl życia.
Zainspiruj się do CityBreak i wygraj
bilety do Amsterdamu!
Linie lotnicze KLM podjęły współpracę z Juszes - znaną vlogerką lifestylową, aby promować ideę jesiennych wyjazdów weekendowych do najpiękniejszych miast Europy. Współpraca jest elementem nowej akcji KLM pod hasłem „CityBreak”, w ramach której linia inspiruje i na wiele sposobów zachęca do zwiedzania Europy - oferując okazyjną ceną lotu, darmowy stop w Amsterdamie, mini-przewodniki turystyczne oraz konkurs.
Warszawa, 28 września 2016 r. – KLM rozpoczął kampanię „CityBreak”, we współpracy z vlogerką Juszes. Najnowszy projekt linii to propozycja wykorzystania jesiennych weekendów na kilkudniowe podróże do wybranych miast europejskich. Tym razem KLM nie tylko kusi promocyjną ceną biletu do 2 takich miejsc jak Lizbona, Edynburg, czy Wenecja, ale też stwarza możliwość odwiedzenia dwóch miast za cenę jednej – oferując darmowy stopover w Amsterdamie. Ponieważ nieco zachęceni ceną klienci mogą potrzebować jeszcze dodatkowej inspiracji i praktycznych informacji – KLM publikuje serię artykułów tematycznych i mini-przewodników o wybranych europejskich miastach. Jeszcze więcej inspiracji dostarcza vlogerka Juszes, która od niedawna współpracuje z KLM. Juszes zachęca do odwiedzenia Hiszpanii, a w szczególności słonecznego Alicante (najnowszy nabytek w ofercie KLM!) dokąd podróżowała KLM wraz ze swoim uroczym psiakiem o imieniu „Panda”.
Kampania CityBreak obejmuje działania PR, reklamy typu display oraz tematyczny tydzień na profilu KLM na Facebooku ( www.facebook.com/klmpolska ), połączony z konkursem, w którym do wygrania są 2 bilety lotnicze do Amsterdamu. Projekt łączy najważniejsze wartości KLM – innowacyjność, otwartą komunikację z fanami marki oraz inspirowanie do odkrywania świata na różne sposoby. Akcję koordynują agencje Market Forces oraz No Name PR, we współpracy z regionalną centralą KLM.
Według KLM, najlepszą zachętą do podróżowania są inspiracje. Dlatego w kampanii przewidziano pomysły oraz plany współpracującej z liniami vlogerki oraz serię artykułów tematycznych (!) na fan page’u linii lotniczych. W ramach kampanii, KLM publikuje mini-przewodniki po wybranych, europejskich miastach. Dodatkowo, linie postanowiły zaangażować społeczność do przedstawiania swoich pomysłów na wymarzony CityBreak w
ramach konkursu konsumenckiego swoim polskim fanpage ( www.facebook.com/klmpolska . Na autora najbardziej inspirującego wyjazdu czeka darmowy przelot dla dwóch osób do Amsterdamu.
Swoje oferty KLM prezentuje, dedykując je potencjalnym podróżnym za pomocą emocji i nastrojów związanych z wybranymi miastami. I tak – oferty lotów do Hiszpanii występują pod hasłem „w słonecznym nastroju”, Włochy są proponowane romantykom i zakochanym, Francja - miłośnikom wyśmienitych trunków oraz jedzenia, Portugalia – żądnym poznawania lokalnej kulturalnej, a Wielka Brytania i Irlandia są promowane hasłem „to trzeba zobaczyć”.
Marka KLM od dawna angażuje do współpracy blogerów, influencerów i popularnych twórców internetowych, ponieważ wierzy w siłę rekomendacji, a także chce wykorzystywać w komunikacji oryginalne treści tworzone przez swoich partnerów. Linie współpracowały do tej pory głównie z blogami o tematyce podróżniczej (m.in. Podróżniccy, Wędrowne Motyle, Na Walizkach), dzięki Juszesz marka chce zaistnieć 3 pierwszy raz na vlogu o tematyce lifestylowej, proponując podróże jako modny element „stylu życia”.
Promocyjna sprzedaż biletów KLM do Europy na www.klm.pl trwa do 5 października, a konkurs w ramach akcji „Citybreak” do końca września ( bit.ly/CityTripKONKURSklm ).
***
Juszes
Justyna Żak od 2012 roku prowadzi lifestylowy kanał na YouTube o nazwie "Juszes". W swoich filmach porusza wszelkie światopoglądowe kwestie, propaguje weganizm, radzi w kwestiach kobieco- urodowych oraz dzieli się swoimi przygodami z podróży, zwłaszcza z Hiszpanii, gdzie obecnie mieszka.
KLM
Royal Dutch Airlines (Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze) powstały 7 października 1919 roku i są obecnie
najstarszą linią lotniczą na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą. Ze swojego lotniska
bazowego Amsterdam-Schiphol, które odwiedza rocznie ponad 54 milionów pasażerów, KLM oferuje loty do 139
miast (w tym 72 tras na terenie Europy i 67 kierunki międzykontynentalne), a wspólnie ze swoimi partnerami
realizuje z lotniska Schiphol bezpośrednie przeloty na ponad 175 kierunkach na świecie. Tylko w 2016 roku,
siatka połączeń KLM powiększy się o kolejne 7 miast. Holenderska linia dysponuje flotą 161 samolotów i stanowi
główny filar Grupy KLM, do której należą również Cityhopper, Transavia.com i Martinair. KLM znalazł się także na
pierwszym miejscu w kategorii „najbardziej punktualna linia w 2014 roku” w Europie.
W 2004 KLM wraz z Air France stworzyły Grupę Air France-KLM − jeden z największych sojuszy w transporcie
lotniczym. Grupa Air France-KLM obsługuje do 2 200 lotów dziennie, oferując swoim podróżnym potężną siatkę
połączeń do 316 miast w 115 krajach. KLM wspólnie z Air France, oferuje bardzo atrakcyjny program
lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 25 mln członków. Grupa Air France KLM wspólnie z partnerskimi
liniami – Delta i Alitalia – tworzy największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów
dziennie. Linie KLM i Air France należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za
pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 16 tys. lotów
dziennie, do 1052 miejsc, w 177 krajach. Aktualne oferty promocyjne znaleźć można na www.klm.pl oraz pod
numerem telefonu +48 (22) 51 23 947.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Ostatnia8 lata 1 miesiąc temu edycja: Albin od.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.308 s.