Prasa Podróżników

Nowe, korzystne zasady biletów KLM - polityka zwrotów

Więcej
3 lata 7 miesiąc temu - 3 lata 7 miesiąc temu #15342 przez Albin
Nowe, korzystne zasady biletów KLM

Linia wprowadza elastyczną politykę zwrotów.

Od kilku dni obowiązuje nowa polityka dotycząca biletów KLM. Teraz wszystkie bilety na loty KLM z datą wylotu zaplanowaną do 31 marca 2021 włącznie podlegają na życzenie klienta bezpłatnej wymianie na kupon podróżny. Pasażerowie mogą odwołać swoją podróż, przed jej rozpoczęciem, bez względu na powód, a kupon, który otrzymają w zamian – w razie niewykorzystania - podlega zwrotowi. Oznacza to, że linia daje klientom dwie opcje do wyboru:

 odroczenie podróży, poprzez wymianę kuponu na inny bilet w przyszłości lub
 całkowitą rezygnację z wyjazdu i zażądanie wymiany kuponu na gotówkę

Więcej informacji na temat nowej polityki zwrotów oraz aktualności dotyczące Covid-19 znajdują się tutaj.
www.klm.com/travel/pl_pl/prepare_for_tra...ght_update/index.htm



Kupon podróżny można bezpłatnie wymienić na dowolny inny przelot, zmieniając datę podróży i/lub kierunek.* Pasażerowie mogą zamawiać kupony online poprzez stronę przewoźnika. Kupon otrzymują w wersji elektronicznej, e-mailem, po kilku tygodniach. Wnioski są rozpatrywane w kolejności zgodnej z datą pierwotnej daty podróży. „Zauważyliśmy, że wiele osób chce podróżować, ale waha się przed rezerwacją z powodu niepewności i stale zmieniających się obostrzeń w ruchu międzynarodowym. Rozumiemy sytuację, w której wszyscy się znaleźliśmy, dlatego postanowiliśmy zaoferować naszym klientom możliwie najbardziej elastyczne rozwiązanie, które jest przeznaczone nie tylko dla osób, które będą kupowały nasze przeloty, ale również dla tych pasażerów, którzy mają już zakupione wcześniej bilety lub posiadają kupony podróżne. Mamy nadzieję, że większa pewność i elastyczność uspokoją klientów, zachęcając ich do ponownej rezerwacji i lotu z KLM.” – powiedział Boet Kreiken, Wiceprezes Wykonawczy KLM ds. Doświadczenia Klienta.




Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

Na przestrzeni ostatnich miesięcy KLM podjął liczne środki ostrożności, aby wzmocnić bezpieczeństwo i ochronę zdrowia pasażerów i personelu podczas każdego lotu. Wejście na pokład i cały lot odbywa się w maskach ochronnych na twarz, a samoloty są wyposażone w środki do dezynfekcji rąk. Kabiny samolotów są bardzo dokładnie czyszczone i wyposażone w filtry HEPA, które pozwalają na usunięcie ewentualnie występujących w powietrzu cząsteczek wirusów i zapewniają wysokiej jakości, czyste powietrze o wysokim stopniu cyrkulacji.

Olbrzymia skala zwrotów
Żadna dotychczasowa polityka zwrotów biletów nie przewidywały tak ogromnej skali ograniczeń podróżnych nałożonych na pasażerów na całym świecie w ostatnich miesiącach. Z powodu tych restrykcji podróży KLM musiał anulować dużą liczbę lotów, co spowodowało konieczność rozpatrzenia wielu wniosków o zwrot pieniędzy. W związku z olbrzymią skalą, rozpatrzenie wniosku trwa dłużej niż zwykle. KLM dziękuje klientom za zrozumienie i cierpliwość.
* jeśli zmiana kierunku spowoduje zmianę ceny, obowiązuje dopłata różnicy w taryfie

.

Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Załączniki:
Ostatnia3 lata 7 miesiąc temu edycja: Albin od.

Proszę Logowanie lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.548 s.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Klubu Podróżników Śródziemie Aleja Podróżników KRS: 0000556344 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Skontaktować się z nami możesz mailowo alejapodroznikow@gmail.com

Jeżeli chcesz wykorzystać materiały naszego autorstwa zamieszone na portalu skontaktuj się z nami: alejapodroznikow@gmail.com