- Posty: 6282
- Otrzymane podziękowania: 3
Prasa Podróżników
Polska edycja ISPO Academy
- Albin
- Autor
- Wylogowany
- Administrator
Less
Więcej
11 lata 1 miesiąc temu - 11 lata 1 miesiąc temu #9473
przez Albin
Dwa dni wypełnione specjalistycznymi wykładami i seminariami, 15 prelegentów, event dla dziennikarzy i wiele innych atrakcji - już w czwartek rozpocznie się najważniejsze, branżowe wydarzenie jesieni – druga polska edycja ISPO Academy. Prezentujemy zaktualizowany program, pełną listę prelegentów i informacje praktyczne.
Program:
24.10.2013 / Czwartek
Warsztaty dla wystawców:
10:00 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee & snacks
10.30 Powitanie gości
10.35 -11.35 Jak optymalnie przygotować się do udziału w targach ISPO MUNICH– planowanie, budżetowanie, dobór działań marketingowych… - Oliver Balzer/Joanna Biernacka-Goworek, ISPO-Team, Niemcy/ Polska
11.35-12.35 Optymalne stoisko targowe czyli jak stworzyć funkcjonalną przestrzeń do pracy a zarazem wyróżnić się z tłumu, Aleksandra Żurek, Partner/ Polska
12.35-12.50 Przerwa
12.50-13.50 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego. Wsparcie inwestycyjne i promocyjne dla MŚP w latach 2007 – 2013. Zarys RPO WSL na lata 2014 – 2020, Anna Wasik, Hanna Styrc/ Śląskie Centrum Przedsiębiorczości/ Polska
13.50-14.50 Targi ISPO z perspektywy międzynarodowego przedstawiciela handlu – jak dobrze przygotować się do wizyty potencjalnych kupców zagranicznych, Hans Overduin, ISPO Senior Associate/ Holandia
14.50-15.50 Lunch
15.50-16.50 Jak sprawić by naszą markę/ nasz produkt zapamiętały media - jak przygotować interesujące informacje prasowe, komunikacja via social media, przykłady tekstów prasowych, Lauren Fox, Totally Foxed/ Wlk. Brytania
16.50 -17.30 Czy i jak działania public relations i social media mogą wspierać sprzedaż - synergia działań komunikacyjnych, Anna Wróblewska, Projekt 77 Agencja marketingu i PR – członek Polish Outdoor Group/ Polska
17.30 Zakończenie warsztatów
Event dla dziennikarzy
18.00 Welcome coffee & snacks
18.30 Konferencja prasowa ISPO MUNICH 2014, Sylvia Schalli, Oliver Balzer, ISPO Team/ Niemcy
19.00-20.00 „Moja droga przez góry“, prezentacja polskiej alpinistki i skialpinistki Oli Dzik
25.10.2013 / Piątek
Event dla dziennikarzy
7.30-8.00 Rozgrzewka/ przebieżka na świeżym powietrzu dla uczestników wycieczki w góry. Prowadzenie: Ola Dzik
8.00-9.00 Śniadanie
Od godz. 8.00 Rejestracja uczestników wycieczki i wydawanie odzieży do testów
9.30-14.30 Trekking tour pod przewodnictwem licencjonowanego przewodnika beskidzkiego Oli Dzik. Wycieczka w góry połączona z aktywnym testem odzieży outdoorowej oraz obuwia turystycznego
Ok. 14.00 Powrót z wycieczki
14.30 -15.30 Lunch
Ok. 16.00 Pożegnanie dziennikarzy
Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych
10.00 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee & snacks
10.30 -12.00 Jak wspomóc sprzedaż w sklepie, dzięki właściwemu doborowi marek i odpowiednio zbudowanej kolekcji, Hans Overduin, ISPO Senior Associate/ Holandia
12.00-12.45 Polski rynek outdoorowy z perspektywy zachodnioeuropejskiej
GOŚĆ SPECJALNY: Mark Held, sekretarz generalny European Outdoor Group/ Szwajcaria
12.45-13.00 Przerwa
13.00 -14.00 Zrozumieć swojego klienta – zakupy offline/online – jakie korzyści wynikają ze sprzedaży wielokanałowej dla sprzedawców i producentów, dr Hanno Deyle, Roland Berger Strategy Consultants /Niemcy
14.00 -15.00 E-commerce – skuteczny sklep internetowy, Michał Kuriata, DIVANTE/ Polska
15.00-16.00 Lunch
16.00- 17.00 Visual Merchandising - Less is more czyli rozsądny store concept, N-Consulting/ Niemcy
17.00-17.30 Wyniki badań konsumenckich dotyczących postrzegania marek outdoroowych, Krzysztof Kamiński, Polish Outdoor Group/ Polska
17.30 Koniec prezentacji, pożegnanie uczestników
Moderatorem spotkania będzie Maciej Przywecki, VMG/ Polish Outdoor Group
Prelegenci ISPO Academy
Mark Held, European Outdoor Group / Wielka Brytania
Od najmłodszych lat związany z aktywnościami outdoorowymi, dzięki swojej wspinaczkowej pasji nawiązał współpracę z Berghausem. W wieku 30 lat wszedł do zarządu firmy, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż międzynarodową. Następnie biznesowe doświadczenie zdobywał w Szwajcarii, gdzie pracował w Mammucie. Po powrocie do Wielkiej Brytanii ponownie związał się Berghausem.
W 2002 objął stanowisko Group Board Director w Lowe Alpine. W 2003 roku wspólnie z Rolfem Schmidem z Mammuta założyli European Outdoor Group, organizację mającą na celu zjednoczenie mocno rozczłonkowanej branży outodoorowej w Europie – obecnie EOG skupia 56 firm reprezentujących około 80 proc. rynku. Od 2005 roku sprawuje funkcję Sekretarza Generalnego, zarządzając wieloma projektami EOG, takimi jak: badania rynkowe, zrównoważony rozwój, CSR czy lobbing w instytucjach europejskich.
dr Hanno Deyle, Roland Berger Strategy Consultants / Niemcy
Karierę rozpoczynał jako konsultant dla takich firm, jak Metro, Hewlett Packard, Real (hipermarket), Galeria Kaufhof (galeria handlowa), Sport Scheck (detalista sportowy) i średnich graczy FMCG (rynek produktów szybkozbywalnych). Przedmiotem jego działalności były planowanie strategiczne, doskonalenie strategii lojalnościowych, rozwój metod wielokanałowych, efektywności marketingu, CRM (zarządzanie relacjami z klientami) w sprzedaży bezpośredniej i pośredniej, zmiany organizacyjne i restrukturyzacyjne. Brał udział w jednym z największych wielokanałowych badań przeprowadzonych w Europie.
Roland Berger Strategy Consultants wraz z ECE, największym niemieckim operatorem centrów handlowych, przeanalizował wielokanałowe zachowanie 42 000 konsumentów pod kątem takich zagadnień: jak poruszają się konsumenci w świecie online i offline; co wpływa na ich decyzje zakupowe; jak wiedza, płynąca z odpowiedzi na te pytania, może przysłużyć się detalistom?
Oliver Balzer, ISPO Team / Niemcy
Absolwent studiów na kierunku Sport & Event Management w Braunschweig / Wolfenbuettel. W młodości snowboardzista na poziomie zawodniczym, obecnie nauczyciel jazdy na snowboardzie i aktywny wielbiciel sportów deskowych (wakeboarding).
Zawodowo związany z marketingiem: 8 lat na stanowisku Senior Marketing Manager w NBC Universal and Sky Germany. Od grudnia 2011 International Retail Manager w zespole projektowym targów ISPO. Zarządza projektem ISPO Academy.
Joanna Biernacka-Goworek, Pro Business Consulting/ ISPO Team
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Instytut Stosunków Międzynarodowych) oraz Szkoły Głównej Handlowej (Fundusze Europejskie). Od 2002 roku związana z branżą sportową i targową poprzez działalność dla targów ISPO MUNICH. W 2009 roku założyła własną firmę Pro Business Consulting. Od 3 lat zajmuje się również matchmakingiem w branży sportowej. Od 2012 przynależy do Polish Outdoor Group , a obecnie jest także członkiem zarządu organizacji. Prywatnie zapalona podróżniczka (również licencjonowany pilot wycieczek) i narciarka.
Lauren Fox, Totally Foxed / Wielka Brytania
Dziennikarka i specjalistka od komunikacji z zakresu sportu, muzyki i mediów, z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jej pierwsze kontakty z branżą sportową sięgają 1990 roku, kiedy odwiedziła targi ISPO, jako menadżer marketingu i promocji wiodącego brytyjskiego branżowego magazynu sportowego. Pracowała jako konsultant dla sieci Blacks, doradzała takim organizacjom jak Snowsport Industries of Great Britain, British Snowboard Association, Outdoor Industries Association, zarządzała również komunikacją i relacjami ze sponsorami podczas takich imprez jak British Snowboard Championships, National Adventure Sports Show oraz Miss Reef.
Lauren była również redaktorem najważniejszych brytyjskich branżowych magazynów sportowych i outdoorowych, a jej agencja Totally Foxed zarządzała komunikacją dla takich marek jak Umbro, O’Neill, Animal, National Geographic, Wolverine, Reef and Ski Andorra (podczas London 2012), a także Holland Heineken House. Współpracuje również z ISPO kreując wizerunek targów w Wielkiej Brytanii. Dzięki znajomości zagadnień i kontaktów potrafi współdziałać z prasą, sprzedawcami oraz producentami, doradzając im jak rozwijać strategię wizerunkową, a także jak wykorzystywać targi do osiągnięcia biznesowych korzyści.
Hans Overduin, ISPO Senior Associate / Holandia
Swoje życie zawodowe związane z branżą outdoorową rozpoczął w 1990 roku, podejmując pracę w Bever Zwerfsport, wiodącej outdoorowej sieci detalicznej w Holandii.
W latach 2004–2010 pełnił tam funkcję dyrektora ds. zakupów i członka zespołu zarządzającego (Core Management Team). W trakcie swojej pracy dla Bever współtworzył Eurofamily oraz marki Meru i Kaikkialla. Od 2010 pracuje jako Senior Associate w zespole projektowym targów ISPO. Zajmuje się także consultingiem oraz fotografowaniem dzikiej natury.
Anna Wróblewska, PROJEKT 77
Właściciel PROJEKT 77 - agencji marketingu i PR, członek Polish Outdoor Group. Od 15 lat związana z branżą mediową, współpracowała m.in z takimi brandami jak: National Geographic, Polartec, Alpinus, Campus, The North Face, Salewa, GOPR, WOPR oraz przy projektach takich jak: Biegnij Warszawo, Samsung Irena Women’s Run, Konkurs Travelery National Geographic, Memoriał Piotra Morawskiego, Obóz zimowy Winter Camp.
Aleksandra Żurek, Partner
Zastępca Dyrektora w firmie Partner, zajmującej się projektowaniem i zabudową stoisk targowych w całej Europie. Od ponad 10 lat doradza klientom wystawiającym się na targach jak najlepiej zaaranżować stoisko targowe, tak, aby wyróżniało się ono wizualnie i jednocześnie spełniało swoją funkcję.
Doświadczenie zdobywała zarówno podczas rozmów z klientami jak i wielokrotnym wyjazdom na targi zagraniczne, gdzie na ‘żywo’ miała okazję zaobserwować przebieg montażu stoisk oraz zainspirować się innymi projektami i rozwiązaniami architektonicznymi.
Stoiska targowe to nieograniczone możliwości, dlatego Wystawcy powinni z nich czerpać, aby wspólnie z firmą odpowiedzialną za zabudowę stoiska stworzyć optymalnie zaaranżowaną przestrzeń, dzięki której dadzą się poznać od najlepszej strony.
Michał Kuriata, DIVANTE
Od 2011 roku związany jest ze sprzedażą w internecie, gdzie odpowiada za marketing, SEO, SEM, SM, wsparcie klienta, sprzedaż, logistykę, wdrażanie nowych technologii i rozwiązań. Od 2012 roku współpracuje z Divante, gdzie zajmuje się zarządzaniem projektami, konsultingiem e-commerce oraz weryfikacją i tworzeniem modeli biznesowych. Brał udział w projektach dla takich marek jak: ENERGA, JTI, Rainbow Tours, Tim, Nexto, eurobuy.ua. Dodatkowo jest trenerem biznesu i pasjonatem szkoleń.
Krzysztof Kamiński, Polish Outdoor Group
Od 1996 roku związany z marketingiem w branży outdoorowej, tworzył i realizował kampanie reklamowe oraz działania z zakresu brandingu. Od 1997 zrealizował także kilka projektów badawczych eksplorujących rynek outdoorowy. Współzałożyciel POG. Obecnie zawodowo zajmuje się procesami fuzji i przejęć.
Maciej Przywecki, VMG Group/ Polish Outdoor Group
Dyrektor ds. strategii i rozwoju VMG Group. Ma na swoim koncie ogólnopolskie i międzynarodowe projekty marketingowe, zarówno dla marek prywatnych jak i podmiotów publicznych. W marketingu outdoorowym pracuje od 15 lat. Realizował szereg projektów i kampanii dla wiodących marek z tego rynku. Jest prezesem VMG Outdoor Sports Marketing oraz członkiem i współtwórcą stowarzyszenia Polish Outdoor Group.
Anna Wasik, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Nauk o Ziemi na kierunku geografia oraz Akademii Ekonomicznej – Zarządzanie Projektami Europejskimi. Od 5 lat związana z funduszami europejskimi w Śląskim Centrum Przedsiębiorczości. Doświadczenie z funduszami rozpoczęła w komórce ds. wyboru projektów przeprowadzając ocenę formalną i merytoryczno-techniczną wniosków o dofinansowanie, przygotowując umowy z Beneficjentami, prowadząc szkolenia z zakresu wypełniania wniosków o dofinansowanie. Obecnie pracuje w komórce ds. systemowych i programowych zajmując się sprawozdawczością oraz opracowywaniem dokumentacji programowej na lata 2014-2020.
Hanna Styrc, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Inżynier jakości, absolwentka Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, od roku 2011 związana ze Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, obecnie pracownik komórki ds. systemowych i programowych. Zahartowana w kontaktach z Beneficjentami oraz Wnioskodawcami Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości między innymi poprzez prace nad przygotowywaniem umów o dofinansowanie w komórce wyboru projektów oraz prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w tej instytucji. Aktualnie jej praca skupia się głównie na opracowywaniu dokumentacji programowej dotyczącej nowej perspektywy 2014+.
Sylvia Schalli, ISPO Team
Sylvia studiowała w Monachium wiedzę o sporcie ze szczególnym uwzględnieniem mediów i komunikacji. W trakcie studiów odbyła liczne praktyki w rozmaitych redakcjach. Po skończonych studiach odbyła praktykę w dziale prasowym ISPO. Przez 3,5 roku pracowała w agencji PR TOC zajmując się obsługą m.in. BMW Laufsport, Bodystreet, TRX, SUUNTO, PowerBar, Nordblanc. Obecnie pracuje dla Messe Muenchen jako PR Manager targów ISPO – ISPO MUNICH oraz ISPO BEIJING.
Ola Dzik, BluEmu
Absolwentka psychologii i socjologii, obecnie kończy studia doktoranckie. Alpinistka, skialpinistka, zawodniczka w rajdach przygodowych. Na swym koncie ma m.in. wejście na ośmiotysięczny Gasherbrum II. Jako pierwsza Polka zdobyła Pik Pobiedy i stanęła na wszystkich siedmiotysięcznikach b. ZSRR, uzyskując tytuł Śnieżnej Pantery. Wśród innych jej osiągnięć wymienić można mistrzostwo Polski w skialpinizmie oraz ukończenie jako pierwsza kobieta najdłuższego dystansu zawodów Elbrus Race. Jest międzynarodowym przewodnikiem górskim UIMLA, współprowadzi firmę turystyczną BluEmu.
wiecej:
4outdoor.pl/news/13839/przed-nami-dwa-dni-ispo-academy
.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Polska edycja ISPO Academy was created by Albin
ISPO Academy
Dwa dni wypełnione specjalistycznymi wykładami i seminariami, 15 prelegentów, event dla dziennikarzy i wiele innych atrakcji - już w czwartek rozpocznie się najważniejsze, branżowe wydarzenie jesieni – druga polska edycja ISPO Academy. Prezentujemy zaktualizowany program, pełną listę prelegentów i informacje praktyczne.
Program:
24.10.2013 / Czwartek
Warsztaty dla wystawców:
10:00 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee & snacks
10.30 Powitanie gości
10.35 -11.35 Jak optymalnie przygotować się do udziału w targach ISPO MUNICH– planowanie, budżetowanie, dobór działań marketingowych… - Oliver Balzer/Joanna Biernacka-Goworek, ISPO-Team, Niemcy/ Polska
11.35-12.35 Optymalne stoisko targowe czyli jak stworzyć funkcjonalną przestrzeń do pracy a zarazem wyróżnić się z tłumu, Aleksandra Żurek, Partner/ Polska
12.35-12.50 Przerwa
12.50-13.50 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego. Wsparcie inwestycyjne i promocyjne dla MŚP w latach 2007 – 2013. Zarys RPO WSL na lata 2014 – 2020, Anna Wasik, Hanna Styrc/ Śląskie Centrum Przedsiębiorczości/ Polska
13.50-14.50 Targi ISPO z perspektywy międzynarodowego przedstawiciela handlu – jak dobrze przygotować się do wizyty potencjalnych kupców zagranicznych, Hans Overduin, ISPO Senior Associate/ Holandia
14.50-15.50 Lunch
15.50-16.50 Jak sprawić by naszą markę/ nasz produkt zapamiętały media - jak przygotować interesujące informacje prasowe, komunikacja via social media, przykłady tekstów prasowych, Lauren Fox, Totally Foxed/ Wlk. Brytania
16.50 -17.30 Czy i jak działania public relations i social media mogą wspierać sprzedaż - synergia działań komunikacyjnych, Anna Wróblewska, Projekt 77 Agencja marketingu i PR – członek Polish Outdoor Group/ Polska
17.30 Zakończenie warsztatów
Event dla dziennikarzy
18.00 Welcome coffee & snacks
18.30 Konferencja prasowa ISPO MUNICH 2014, Sylvia Schalli, Oliver Balzer, ISPO Team/ Niemcy
19.00-20.00 „Moja droga przez góry“, prezentacja polskiej alpinistki i skialpinistki Oli Dzik
25.10.2013 / Piątek
Event dla dziennikarzy
7.30-8.00 Rozgrzewka/ przebieżka na świeżym powietrzu dla uczestników wycieczki w góry. Prowadzenie: Ola Dzik
8.00-9.00 Śniadanie
Od godz. 8.00 Rejestracja uczestników wycieczki i wydawanie odzieży do testów
9.30-14.30 Trekking tour pod przewodnictwem licencjonowanego przewodnika beskidzkiego Oli Dzik. Wycieczka w góry połączona z aktywnym testem odzieży outdoorowej oraz obuwia turystycznego
Ok. 14.00 Powrót z wycieczki
14.30 -15.30 Lunch
Ok. 16.00 Pożegnanie dziennikarzy
Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych
10.00 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee & snacks
10.30 -12.00 Jak wspomóc sprzedaż w sklepie, dzięki właściwemu doborowi marek i odpowiednio zbudowanej kolekcji, Hans Overduin, ISPO Senior Associate/ Holandia
12.00-12.45 Polski rynek outdoorowy z perspektywy zachodnioeuropejskiej
GOŚĆ SPECJALNY: Mark Held, sekretarz generalny European Outdoor Group/ Szwajcaria
12.45-13.00 Przerwa
13.00 -14.00 Zrozumieć swojego klienta – zakupy offline/online – jakie korzyści wynikają ze sprzedaży wielokanałowej dla sprzedawców i producentów, dr Hanno Deyle, Roland Berger Strategy Consultants /Niemcy
14.00 -15.00 E-commerce – skuteczny sklep internetowy, Michał Kuriata, DIVANTE/ Polska
15.00-16.00 Lunch
16.00- 17.00 Visual Merchandising - Less is more czyli rozsądny store concept, N-Consulting/ Niemcy
17.00-17.30 Wyniki badań konsumenckich dotyczących postrzegania marek outdoroowych, Krzysztof Kamiński, Polish Outdoor Group/ Polska
17.30 Koniec prezentacji, pożegnanie uczestników
Moderatorem spotkania będzie Maciej Przywecki, VMG/ Polish Outdoor Group
Prelegenci ISPO Academy
Mark Held, European Outdoor Group / Wielka Brytania
Od najmłodszych lat związany z aktywnościami outdoorowymi, dzięki swojej wspinaczkowej pasji nawiązał współpracę z Berghausem. W wieku 30 lat wszedł do zarządu firmy, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż międzynarodową. Następnie biznesowe doświadczenie zdobywał w Szwajcarii, gdzie pracował w Mammucie. Po powrocie do Wielkiej Brytanii ponownie związał się Berghausem.
W 2002 objął stanowisko Group Board Director w Lowe Alpine. W 2003 roku wspólnie z Rolfem Schmidem z Mammuta założyli European Outdoor Group, organizację mającą na celu zjednoczenie mocno rozczłonkowanej branży outodoorowej w Europie – obecnie EOG skupia 56 firm reprezentujących około 80 proc. rynku. Od 2005 roku sprawuje funkcję Sekretarza Generalnego, zarządzając wieloma projektami EOG, takimi jak: badania rynkowe, zrównoważony rozwój, CSR czy lobbing w instytucjach europejskich.
dr Hanno Deyle, Roland Berger Strategy Consultants / Niemcy
Karierę rozpoczynał jako konsultant dla takich firm, jak Metro, Hewlett Packard, Real (hipermarket), Galeria Kaufhof (galeria handlowa), Sport Scheck (detalista sportowy) i średnich graczy FMCG (rynek produktów szybkozbywalnych). Przedmiotem jego działalności były planowanie strategiczne, doskonalenie strategii lojalnościowych, rozwój metod wielokanałowych, efektywności marketingu, CRM (zarządzanie relacjami z klientami) w sprzedaży bezpośredniej i pośredniej, zmiany organizacyjne i restrukturyzacyjne. Brał udział w jednym z największych wielokanałowych badań przeprowadzonych w Europie.
Roland Berger Strategy Consultants wraz z ECE, największym niemieckim operatorem centrów handlowych, przeanalizował wielokanałowe zachowanie 42 000 konsumentów pod kątem takich zagadnień: jak poruszają się konsumenci w świecie online i offline; co wpływa na ich decyzje zakupowe; jak wiedza, płynąca z odpowiedzi na te pytania, może przysłużyć się detalistom?
Oliver Balzer, ISPO Team / Niemcy
Absolwent studiów na kierunku Sport & Event Management w Braunschweig / Wolfenbuettel. W młodości snowboardzista na poziomie zawodniczym, obecnie nauczyciel jazdy na snowboardzie i aktywny wielbiciel sportów deskowych (wakeboarding).
Zawodowo związany z marketingiem: 8 lat na stanowisku Senior Marketing Manager w NBC Universal and Sky Germany. Od grudnia 2011 International Retail Manager w zespole projektowym targów ISPO. Zarządza projektem ISPO Academy.
Joanna Biernacka-Goworek, Pro Business Consulting/ ISPO Team
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Instytut Stosunków Międzynarodowych) oraz Szkoły Głównej Handlowej (Fundusze Europejskie). Od 2002 roku związana z branżą sportową i targową poprzez działalność dla targów ISPO MUNICH. W 2009 roku założyła własną firmę Pro Business Consulting. Od 3 lat zajmuje się również matchmakingiem w branży sportowej. Od 2012 przynależy do Polish Outdoor Group , a obecnie jest także członkiem zarządu organizacji. Prywatnie zapalona podróżniczka (również licencjonowany pilot wycieczek) i narciarka.
Lauren Fox, Totally Foxed / Wielka Brytania
Dziennikarka i specjalistka od komunikacji z zakresu sportu, muzyki i mediów, z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jej pierwsze kontakty z branżą sportową sięgają 1990 roku, kiedy odwiedziła targi ISPO, jako menadżer marketingu i promocji wiodącego brytyjskiego branżowego magazynu sportowego. Pracowała jako konsultant dla sieci Blacks, doradzała takim organizacjom jak Snowsport Industries of Great Britain, British Snowboard Association, Outdoor Industries Association, zarządzała również komunikacją i relacjami ze sponsorami podczas takich imprez jak British Snowboard Championships, National Adventure Sports Show oraz Miss Reef.
Lauren była również redaktorem najważniejszych brytyjskich branżowych magazynów sportowych i outdoorowych, a jej agencja Totally Foxed zarządzała komunikacją dla takich marek jak Umbro, O’Neill, Animal, National Geographic, Wolverine, Reef and Ski Andorra (podczas London 2012), a także Holland Heineken House. Współpracuje również z ISPO kreując wizerunek targów w Wielkiej Brytanii. Dzięki znajomości zagadnień i kontaktów potrafi współdziałać z prasą, sprzedawcami oraz producentami, doradzając im jak rozwijać strategię wizerunkową, a także jak wykorzystywać targi do osiągnięcia biznesowych korzyści.
Hans Overduin, ISPO Senior Associate / Holandia
Swoje życie zawodowe związane z branżą outdoorową rozpoczął w 1990 roku, podejmując pracę w Bever Zwerfsport, wiodącej outdoorowej sieci detalicznej w Holandii.
W latach 2004–2010 pełnił tam funkcję dyrektora ds. zakupów i członka zespołu zarządzającego (Core Management Team). W trakcie swojej pracy dla Bever współtworzył Eurofamily oraz marki Meru i Kaikkialla. Od 2010 pracuje jako Senior Associate w zespole projektowym targów ISPO. Zajmuje się także consultingiem oraz fotografowaniem dzikiej natury.
Anna Wróblewska, PROJEKT 77
Właściciel PROJEKT 77 - agencji marketingu i PR, członek Polish Outdoor Group. Od 15 lat związana z branżą mediową, współpracowała m.in z takimi brandami jak: National Geographic, Polartec, Alpinus, Campus, The North Face, Salewa, GOPR, WOPR oraz przy projektach takich jak: Biegnij Warszawo, Samsung Irena Women’s Run, Konkurs Travelery National Geographic, Memoriał Piotra Morawskiego, Obóz zimowy Winter Camp.
Aleksandra Żurek, Partner
Zastępca Dyrektora w firmie Partner, zajmującej się projektowaniem i zabudową stoisk targowych w całej Europie. Od ponad 10 lat doradza klientom wystawiającym się na targach jak najlepiej zaaranżować stoisko targowe, tak, aby wyróżniało się ono wizualnie i jednocześnie spełniało swoją funkcję.
Doświadczenie zdobywała zarówno podczas rozmów z klientami jak i wielokrotnym wyjazdom na targi zagraniczne, gdzie na ‘żywo’ miała okazję zaobserwować przebieg montażu stoisk oraz zainspirować się innymi projektami i rozwiązaniami architektonicznymi.
Stoiska targowe to nieograniczone możliwości, dlatego Wystawcy powinni z nich czerpać, aby wspólnie z firmą odpowiedzialną za zabudowę stoiska stworzyć optymalnie zaaranżowaną przestrzeń, dzięki której dadzą się poznać od najlepszej strony.
Michał Kuriata, DIVANTE
Od 2011 roku związany jest ze sprzedażą w internecie, gdzie odpowiada za marketing, SEO, SEM, SM, wsparcie klienta, sprzedaż, logistykę, wdrażanie nowych technologii i rozwiązań. Od 2012 roku współpracuje z Divante, gdzie zajmuje się zarządzaniem projektami, konsultingiem e-commerce oraz weryfikacją i tworzeniem modeli biznesowych. Brał udział w projektach dla takich marek jak: ENERGA, JTI, Rainbow Tours, Tim, Nexto, eurobuy.ua. Dodatkowo jest trenerem biznesu i pasjonatem szkoleń.
Krzysztof Kamiński, Polish Outdoor Group
Od 1996 roku związany z marketingiem w branży outdoorowej, tworzył i realizował kampanie reklamowe oraz działania z zakresu brandingu. Od 1997 zrealizował także kilka projektów badawczych eksplorujących rynek outdoorowy. Współzałożyciel POG. Obecnie zawodowo zajmuje się procesami fuzji i przejęć.
Maciej Przywecki, VMG Group/ Polish Outdoor Group
Dyrektor ds. strategii i rozwoju VMG Group. Ma na swoim koncie ogólnopolskie i międzynarodowe projekty marketingowe, zarówno dla marek prywatnych jak i podmiotów publicznych. W marketingu outdoorowym pracuje od 15 lat. Realizował szereg projektów i kampanii dla wiodących marek z tego rynku. Jest prezesem VMG Outdoor Sports Marketing oraz członkiem i współtwórcą stowarzyszenia Polish Outdoor Group.
Anna Wasik, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Nauk o Ziemi na kierunku geografia oraz Akademii Ekonomicznej – Zarządzanie Projektami Europejskimi. Od 5 lat związana z funduszami europejskimi w Śląskim Centrum Przedsiębiorczości. Doświadczenie z funduszami rozpoczęła w komórce ds. wyboru projektów przeprowadzając ocenę formalną i merytoryczno-techniczną wniosków o dofinansowanie, przygotowując umowy z Beneficjentami, prowadząc szkolenia z zakresu wypełniania wniosków o dofinansowanie. Obecnie pracuje w komórce ds. systemowych i programowych zajmując się sprawozdawczością oraz opracowywaniem dokumentacji programowej na lata 2014-2020.
Hanna Styrc, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Inżynier jakości, absolwentka Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, od roku 2011 związana ze Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, obecnie pracownik komórki ds. systemowych i programowych. Zahartowana w kontaktach z Beneficjentami oraz Wnioskodawcami Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości między innymi poprzez prace nad przygotowywaniem umów o dofinansowanie w komórce wyboru projektów oraz prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w tej instytucji. Aktualnie jej praca skupia się głównie na opracowywaniu dokumentacji programowej dotyczącej nowej perspektywy 2014+.
Sylvia Schalli, ISPO Team
Sylvia studiowała w Monachium wiedzę o sporcie ze szczególnym uwzględnieniem mediów i komunikacji. W trakcie studiów odbyła liczne praktyki w rozmaitych redakcjach. Po skończonych studiach odbyła praktykę w dziale prasowym ISPO. Przez 3,5 roku pracowała w agencji PR TOC zajmując się obsługą m.in. BMW Laufsport, Bodystreet, TRX, SUUNTO, PowerBar, Nordblanc. Obecnie pracuje dla Messe Muenchen jako PR Manager targów ISPO – ISPO MUNICH oraz ISPO BEIJING.
Ola Dzik, BluEmu
Absolwentka psychologii i socjologii, obecnie kończy studia doktoranckie. Alpinistka, skialpinistka, zawodniczka w rajdach przygodowych. Na swym koncie ma m.in. wejście na ośmiotysięczny Gasherbrum II. Jako pierwsza Polka zdobyła Pik Pobiedy i stanęła na wszystkich siedmiotysięcznikach b. ZSRR, uzyskując tytuł Śnieżnej Pantery. Wśród innych jej osiągnięć wymienić można mistrzostwo Polski w skialpinizmie oraz ukończenie jako pierwsza kobieta najdłuższego dystansu zawodów Elbrus Race. Jest międzynarodowym przewodnikiem górskim UIMLA, współprowadzi firmę turystyczną BluEmu.
wiecej:
4outdoor.pl/news/13839/przed-nami-dwa-dni-ispo-academy
.
.
Zapraszam na profil prywatny:
klubpodroznikow.com/tatromaniak-autor?showall=1
.
.
.
Ostatnia11 lata 1 miesiąc temu edycja: Albin od.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.315 s.