- Posty: 431
- Otrzymane podziękowania: 0
Warto pochwalić i pokazać
Zakopianka przyszłości
- BeataF
- Autor
- Wylogowany
- Moderator
Less
Więcej
9 lata 9 miesiąc temu #12552
przez BeataF
Replied by BeataF on topic Odpowiedź:Zakopianka przyszłości
Odcinek S7 Lubień – Naprawa, o długości 7,6 km chce budować 25 firm i konsorcjów z Polski oraz innych krajów Europy, natomiast odcinek S7 odcinku Skomielna Biała – Chabówka 23 firmy. Większość w obu przetargach powtarza się.
Na 7,6 km odcinku drogi ekspresowej S7 Lubień - Naprawa oprócz dwujezdniowej drogi klasy S, wybudować trzeba m.in. dwa Miejsca Obsługi Podróżnych: „Lubień” i „Krzeczów”
Na 6,1 km odcinku S7 Skomielna Biała – Chabówka oprócz dwujezdniowej drogi wybudować trzeba m.in. dwa węzły drogowe „ Skomielna Biała” i „Zabornia”, Obwód Utrzymania Drogi Ekspresowej, 17 obiektów inżynierskich (wiadukty, estakady ), w tym najdłuższy, liczący 992 metry, oraz 4 małe mostki .
24tp.pl/?mod=news&strona=1&id=26369
Na 7,6 km odcinku drogi ekspresowej S7 Lubień - Naprawa oprócz dwujezdniowej drogi klasy S, wybudować trzeba m.in. dwa Miejsca Obsługi Podróżnych: „Lubień” i „Krzeczów”
Na 6,1 km odcinku S7 Skomielna Biała – Chabówka oprócz dwujezdniowej drogi wybudować trzeba m.in. dwa węzły drogowe „ Skomielna Biała” i „Zabornia”, Obwód Utrzymania Drogi Ekspresowej, 17 obiektów inżynierskich (wiadukty, estakady ), w tym najdłuższy, liczący 992 metry, oraz 4 małe mostki .
24tp.pl/?mod=news&strona=1&id=26369
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
- BeataF
- Autor
- Wylogowany
- Moderator
Less
Więcej
- Posty: 431
- Otrzymane podziękowania: 0
9 lata 11 miesiąc temu - 9 lata 11 miesiąc temu #12189
przez BeataF
Zakopianka przyszłości was created by BeataF
To taki "pozytyw" na przyszłość bo do końca prac (które się jeszcze nie zaczęły) jeszcze baardzo daleko :laugh:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie ogłosiła dziś trzy przetargi na budowę drogi ekspresowej S7 pomiędzy Lubniem i Rabką Zdrojem: odcinek S7 Lubień-Naprawa, Naprawa – Skomielna Biała wraz z budową tunelu i Skomielna Biała – Chabówka.
Będzie to bardzo różnorodna i malownicza droga ekspresowa. Wyjątkowość trasy S7 na odcinku Lubień – Rabka podyktowana została przez przyrodę. Inżynierowie, by dostosować się do warunków terenowych aż połowę trasy głównej czyli 8 km zaprojektowali po wiaduktach, estakadach i mostach oraz w tunelu. Dwukomorowy tunel o długości 2,058 km pod Małym Luboniem, z awaryjnymi przejściami między komorami, dwoma portalami oraz pełną infrastrukturą z wyposażeniem drążony będzie w niejednorodnych skałach fliszu karpackiego, poprzecinanych uskokami. W najwyższym punkcie od dna tunelu do wierzchołka góry będzie 107 m.
24tp.pl/?mod=news&strona=1&id=25606
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie ogłosiła dziś trzy przetargi na budowę drogi ekspresowej S7 pomiędzy Lubniem i Rabką Zdrojem: odcinek S7 Lubień-Naprawa, Naprawa – Skomielna Biała wraz z budową tunelu i Skomielna Biała – Chabówka.
Będzie to bardzo różnorodna i malownicza droga ekspresowa. Wyjątkowość trasy S7 na odcinku Lubień – Rabka podyktowana została przez przyrodę. Inżynierowie, by dostosować się do warunków terenowych aż połowę trasy głównej czyli 8 km zaprojektowali po wiaduktach, estakadach i mostach oraz w tunelu. Dwukomorowy tunel o długości 2,058 km pod Małym Luboniem, z awaryjnymi przejściami między komorami, dwoma portalami oraz pełną infrastrukturą z wyposażeniem drążony będzie w niejednorodnych skałach fliszu karpackiego, poprzecinanych uskokami. W najwyższym punkcie od dna tunelu do wierzchołka góry będzie 107 m.
24tp.pl/?mod=news&strona=1&id=25606
Ostatnia9 lata 11 miesiąc temu edycja: BeataF od.
Please Logowanie or Zarejestruj się to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.321 s.