Autosrskie spootkania z książką

Spotkanie autorskie z Jackiem Kulonem

Więcej
9 lata 3 miesiąc temu - 9 lata 3 miesiąc temu #12243 przez Albin
Klub Podróżników "Śródziemie"
Kraków - Piwnica pod Baranami
1.02.2015 (niedziela)
godz. 17.00
Taksówką po Atlantydzie
Spotkanie autorskie z Jackiem Kulonem

- Jacek Kulon - urodzony w Krakowie 13.12.1963 (obchodzący swoje 18-te urodziny w bardzo pamiętnym dniu ;-) )
- w 1989 roku ukończyłem wydział: Fil-Hist. na U.J. na kierunku socjologia i...jestem dyplomowanym socjologiem;
- W 2003 roku wyjechałem na Wyspę Jersey - największa z Wysp Normandzkich ( zwanych Channel Islands- i położonych u ujścia ciepłego prądu zatokowego 'Golfstreamu'- kształtującego pogodę nie tylko na w/w wysepkach,ale i w połowie Europy);
- Na Wyspę przyjechałem w charakterze ratownika wodnego, nauczyciela pływania i fitness-instruktora- a od prawie 5 lat pracuje tu jako taksówkarz;
- Z zamiłowania jestem podróżnikiem, fotografem a także -po trosze- dziennikarzem-publicysta ( relacje z moich podróży
można znaleźć na www.podróze.pl -pod 'nikiem': jackkulon)
- 'Taksówką po Atlantydzie'- jest moja pierwszą publikacja wydawniczą -wydana w 10. 2014 roku nakładem wydawnictwa 'Novae- Res' z Gdyni. Książka moja jest rodzajem refleksji polskiego emigranta mieszkającego od ponad 10 lat na egzotycznej wysepce -położonej w centrum Europy.
- Uzupełnieniem w/w pliku są zdjęcia z Jersey -zarówno te umieszczone w książce- jak i te ukazujące specyficzny koloryt Wysepki;
- Jak mówi angielskie porzekadło: ' Picture tells a thousand words' ( zdjęcie mówi tysiącem słów)

książkę można nabyć w księgarniach 'Matrasu'. Na pewno jest w Galerii Kazimierz i Galerii Krakowskiej...można też zamówić online - na: Zaczytani.pl — księgarnia wydawnictwa Novae Res
zaczytani.pl/ksiazki/Taks%C3%B3wk%C4%85+po+Atlantydzie
.
Opis i recenzje